Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 07:12Lite petigt...men mitt namn är felstavat 😉
Är det verkligen inte fler från Skåne som skall cykla hela vägen? Det får nog allt kollas upp.
Lite petigt...men mitt namn är felstavat 😉
Är det verkligen inte fler från Skåne som skall cykla hela vägen? Det får nog allt kollas upp.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 15:10Vi är några som tänkte ladda ihop ett litet träningsläger i Juni inför RideofHope....
Ni som är EFIare från Norrköping/Linköping finns ni med på Facebook också eller ?
Det är ju lite bättre forum-möjligheter där....
Vi är några som tänkte ladda ihop ett litet träningsläger i Juni inför RideofHope....
Ni som är EFIare från Norrköping/Linköping finns ni med på Facebook också eller ?
Det är ju lite bättre forum-möjligheter där....
Quote from Viktor Wrede on 17 April 2009, 16:03Det tycker jag är en klockren idé Jonas (fast det vet du redan;))!!
Det tycker jag är en klockren idé Jonas (fast det vet du redan;))!!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 07:53Finns på FB
Finns på FB
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 07:57Jag vet men konstigt nog finns inte hela världen på Facebook... 😉 men men cykla skall vi oavsett så det löser sig t+)
Jag vet men konstigt nog finns inte hela världen på Facebook... 😉 men men cykla skall vi oavsett så det löser sig t+)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 17:01Hm... Det är en intressant idé... Tror jag är för dåligt tränad i år dock... Nästa år kan jag inte, men om två år kanske jag tar hela:-)
Möjligt att jag kör någon sträcka i år. Men hur fungerar det med att hitta vägen och så? Är det några problem med det
Hm... Det är en intressant idé... Tror jag är för dåligt tränad i år dock... Nästa år kan jag inte, men om två år kanske jag tar hela:-)
Möjligt att jag kör någon sträcka i år. Men hur fungerar det med att hitta vägen och så? Är det några problem med det
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 08:46Vi har GPS med oss
Vi har GPS med oss
Quote from Lena O on 21 April 2009, 09:35Otherwise known as Gazzahs Positioning Sense!
Otherwise known as Gazzahs Positioning Sense!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:09rofl. Galen Personlig Stigfinnare annars
rofl. Galen Personlig Stigfinnare annars
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 12:42Förra året förekom det också infödda vägvisare. Ut ur Göteborg, mellan Falköping och Skövde och in i Stockholm t.ex.
Mycket praktiskt, och de blir säkert fler i år.
Förra året förekom det också infödda vägvisare. Ut ur Göteborg, mellan Falköping och Skövde och in i Stockholm t.ex.
Mycket praktiskt, och de blir säkert fler i år.