Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVi som kommer cykla hela Ride of …
You need to log in to create posts and topics.

Sant, det hade vi ut ur Örebro, in i Motala osv också.

Om vi nu skulle "råka" cykla en omväg så blir ju bara Johanna och jag med flera bara glada !!!
Vi får se mer av Sverige, dvs valuta för pengarna !!! 😉

Jag försökte locka folk till en omväg över Billingen förra året, men det var ingen som nappade. Kanske i år?

Om Jonas ska bestämma vägen, så cyklar vi garanterat en omväg 😉

Billingen låter bekant ... gjorde vi inte det då?
Är säker på att min första rut gick via Billingen ... för det är strax innan Åstorp eller??

Gazzah är det verkligen du som ska leda cyklisterna genom Sverige? Kanske blir lite omvägar då. 😉

Jag kan ju bara säga, med erfarenhet av förra årets tur från Lund, att jag kommer köra på egen hand med egen GPS (och karta) 🙂

Vad gäller Åstorp så finns det Hyllinge och Billesholm i närheten, Billeberga vid Svalöv och Billinge vid Eslöv...vi gör det

Ja nu var det ju faktiskt platåberget Billingen i Västergötland där Skövde ligger på ena sluttningen jag tänkte på. Är uppväxt i närheten och var och tittade på tranorna vid Hornborgasjön när vi körde på småvägar dit. Även om jag bott över tjugo år i Skån

Det är vackert på Billingen och vägarna är fina. Fast backarna är ganska långa och branta.

Pontus: Alla gruppledare kommer att ha Garmins 😉
och Billesholm var det jag tänkte på.

och Nicklas .... med erfarenhet av förra årets tur från Lund till Halmstad bör du först och främst köpa ett par punkafria däck och sätta ordentligt med tryck i de ock