Quote from Lena O on 25 April 2009, 03:37snygg bild Nicklas (hemhem) 😉
snygg bild Nicklas (hemhem) 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 09:2572% Norrköpingsbor... Bra jobbat!
72% Norrköpingsbor... Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 09:26Riktigt roligt att läsa om hur engagerad man kan vara, är riktigt sugen att prova själv men arbetet lägger hinder ivägen. Målsättningen blir väl att cykla 2 etapper;
en till respektive från Skövde (om RoH går genom Skaraborg)
Väl mött alla glada!
Riktigt roligt att läsa om hur engagerad man kan vara, är riktigt sugen att prova själv men arbetet lägger hinder ivägen. Målsättningen blir väl att cykla 2 etapper;
en till respektive från Skövde (om RoH går genom Skaraborg)
Väl mött alla glada!
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 03:38Intressant, flera funderar alltså på att köra varannan dag... Det kanske får bli en separat lista... 50/50 listan.. 🙂
Intressant, flera funderar alltså på att köra varannan dag... Det kanske får bli en separat lista... 50/50 listan.. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 03:53.....
.....
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 19:36Jag få se hur jag gör Jonas om jag ska köra hela "EFI" eller 50/50 är ju inget stort fan av U2 men är ju ändå en upplevelse att få se dem live på Ullevi, så kanske hackar på efter det då 🙂 Men ska iaf köra halv om jag nu inte kan vara med från början 😀
Jag få se hur jag gör Jonas om jag ska köra hela "EFI" eller 50/50 är ju inget stort fan av U2 men är ju ändå en upplevelse att få se dem live på Ullevi, så kanske hackar på efter det då 🙂 Men ska iaf köra halv om jag nu inte kan vara med från början 😀
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:34Jag har genast fixat till det...!!!
Ang U2 så det är ju jättekul, och har man ett liv utanför cyklingen är det bara att gratulera 😉
Själv tänker jag totalt slå dövörat till ang vad som händer i omvärlden den perioden... så är jag nog gladeligen omedvet
Jag har genast fixat till det...!!!
Ang U2 så det är ju jättekul, och har man ett liv utanför cyklingen är det bara att gratulera 😉
Själv tänker jag totalt slå dövörat till ang vad som händer i omvärlden den perioden... så är jag nog gladeligen omedvet
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 22:47Får jag vara petig så heter det petig 😉
Fast jag är hellre bara glad att det är ett sånt fantastiskt gäng som ska köra hela eller halva och vi kommer ha sådan mödor, sådana skratt och sådan gemenskap att det blir ett minne för livet!!
Får jag vara petig så heter det petig 😉
Fast jag är hellre bara glad att det är ett sånt fantastiskt gäng som ska köra hela eller halva och vi kommer ha sådan mödor, sådana skratt och sådan gemenskap att det blir ett minne för livet!!
Quote from Viktor Wrede on 1 May 2009, 08:02Det är PRECIS därför jag ska ta mej igenom det hela: cykla kan jag göra hemma men ÄVENTYRET med alla männiksor, skratt, skavsår, punkteringar etc måste upplevas!!!
Det är PRECIS därför jag ska ta mej igenom det hela: cykla kan jag göra hemma men ÄVENTYRET med alla männiksor, skratt, skavsår, punkteringar etc måste upplevas!!!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:36Förstår inte allt ni pratar om...
Själv kommer jag glida fram varje dag bekvämt, få en guidad tur genom det vackra Sverige, må toppen, inte ha några problem med logistik och mat kommer det finnas runt varje hörn.
Förmodligen, även om det inte är klart ä
Förstår inte allt ni pratar om...
Själv kommer jag glida fram varje dag bekvämt, få en guidad tur genom det vackra Sverige, må toppen, inte ha några problem med logistik och mat kommer det finnas runt varje hörn.
Förmodligen, även om det inte är klart ä