Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 23:47Jonas och jag kan cykla i speedos eller liknande. Vi tar en liten avgift bara som går oavkortat till BCF.
Jonas och jag kan cykla i speedos eller liknande. Vi tar en liten avgift bara som går oavkortat till BCF.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 23:49Tänkte trycka upp signade bilder senare som vi auktionerar ut. Vi kommer nå målet på 400 000 kr lätt! 😉
Tänkte trycka upp signade bilder senare som vi auktionerar ut. Vi kommer nå målet på 400 000 kr lätt! 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 00:01Trodde bara det var tyskar med ölmage som hade Speedos nu för tiden. Om någon sponsrar mig en sträcka med 5000 så lovar jag att köra i bara shorts (BiB utan hängslen). Och vita strumpor givetvis
Trodde bara det var tyskar med ölmage som hade Speedos nu för tiden. Om någon sponsrar mig en sträcka med 5000 så lovar jag att köra i bara shorts (BiB utan hängslen). Och vita strumpor givetvis
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 00:22Bra idéer killar, jag skall se om jag kan få tag på lite folk med avvikande "behov" så kan vi nog få en bra budgivning...!!!
Nej, nu har tråden spårat ur på riktigt som man säger..!!!
Åter till EFI, EFI, EFI, EFI !!!!
Lalalala
Vi skall åka EFI !!!!
Bra idéer killar, jag skall se om jag kan få tag på lite folk med avvikande "behov" så kan vi nog få en bra budgivning...!!!
Nej, nu har tråden spårat ur på riktigt som man säger..!!!
Åter till EFI, EFI, EFI, EFI !!!!
Lalalala
Vi skall åka EFI !!!!
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 00:00Men Jonas det handlar ju även om att vi ska samla in så mycket pengar som möjligt och då måste man ta till lite extrema knep ibland 😉
Jag kan cykla i bara bikini och cykelskorna om någon skänker en bra slant (V) pengarna går ju ändå till något bra så li
Men Jonas det handlar ju även om att vi ska samla in så mycket pengar som möjligt och då måste man ta till lite extrema knep ibland 😉
Jag kan cykla i bara bikini och cykelskorna om någon skänker en bra slant (V) pengarna går ju ändå till något bra så li
Quote from Viktor Wrede on 3 May 2009, 07:02Ja då får det allt vara soligare än idag;)!!
Ja då får det allt vara soligare än idag;)!!
Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 21:03Ehhrrmmm.... nu tänkte jag många bilder. Tror vi skulle få rätt bra press om vi cyklar i bara shorts (killarna) o tjejerna i bikini.
Ehhrrmmm.... nu tänkte jag många bilder. Tror vi skulle få rätt bra press om vi cyklar i bara shorts (killarna) o tjejerna i bikini.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 14:44Tror att vi får ännu mer press om vi killar cyklar i bikini oxå...
Tror att vi får ännu mer press om vi killar cyklar i bikini oxå...
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:33Min är förra årets modell o det vägrar jag bli sedd i
Min är förra årets modell o det vägrar jag bli sedd i
Quote from Viktor Wrede on 9 May 2009, 17:24Nämen kom IGEN nu grabbar!!
Nämen kom IGEN nu grabbar!!