Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 09:51Tror säkert att det pratas fortfarande om oss, som övernattade 1 natt i Ljungsbro:D. Då var det ju bara uppvärmning;) Herregud, hur ska det då bli efter 9 dagar tillsammans??????
Tror säkert att det pratas fortfarande om oss, som övernattade 1 natt i Ljungsbro:D. Då var det ju bara uppvärmning;) Herregud, hur ska det då bli efter 9 dagar tillsammans??????
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 10:17Jepp, snacket går i byn om "de där galningarna" 😉
Jepp, snacket går i byn om "de där galningarna" 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 10:19Ja gud Johanna hur ska det bli en hel vecka eller halv när vi efter 1natt hade så många skratt och spratt för oss....kan bara se framför mig ett toppen äventyr för livet som jag kommer minnas länge och något man kan titta tillbaka på och skatta eller gråt
Ja gud Johanna hur ska det bli en hel vecka eller halv när vi efter 1natt hade så många skratt och spratt för oss....kan bara se framför mig ett toppen äventyr för livet som jag kommer minnas länge och något man kan titta tillbaka på och skatta eller gråt
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 13:14Sarah, jag kollade på etapperna...vi går ju imål andra dagen i Göteborg...
Om du cyklar ned och möter oss på vägen missar du ju bara en dag... och kan ju nästan får räkna dig som EFI... Vi kan nog hitta på någon lösning... 🙂Ta med dig cykeln till Gbg
Sarah, jag kollade på etapperna...vi går ju imål andra dagen i Göteborg...
Om du cyklar ned och möter oss på vägen missar du ju bara en dag... och kan ju nästan får räkna dig som EFI... Vi kan nog hitta på någon lösning... 🙂
Ta med dig cykeln till Gbg
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 14:40Så den biten tyckte du var något orealistisk.... men inte bikintjejer eller groggbänk ??!! 😉
Så den biten tyckte du var något orealistisk.... men inte bikintjejer eller groggbänk ??!! 😉
Quote from Lena O on 1 May 2009, 19:35De hade vi 2008 ... vi avslojade det inte bara för alla 😉
De hade vi 2008 ... vi avslojade det inte bara för alla 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 21:36Yeah right 😉
Yeah right 😉
Quote from Viktor Wrede on 1 May 2009, 22:07Får du Bono att cykla kommer jag ALDRIG att ge mej!! Önskemål om alternativ till era bikinitjejer är ju några rejäla hunks varannan mil eller så...näe hoppla nu får vi bli seriösa igen i denhär tråden och uteslutande ta upp frågor rörande olika bars, sadl
Får du Bono att cykla kommer jag ALDRIG att ge mej!! Önskemål om alternativ till era bikinitjejer är ju några rejäla hunks varannan mil eller så...näe hoppla nu får vi bli seriösa igen i denhär tråden och uteslutande ta upp frågor rörande olika bars, sadl
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 23:20Hoppas bara att vi cyklar lika mycket som vi snackar...Då blir det inga problem !!! 😉
Hoppas bara att vi cyklar lika mycket som vi snackar...Då blir det inga problem !!! 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 23:34Hahah håller med dig Pia det skulle man inte tacka nej till ett par hunkar i speedos men skulle nog bara uppskattas av oss tjejer 😉 ! Nee nus ak vi vara seriösa som sagt...hur det nu kommer gå med den saken?!
Hahah håller med dig Pia det skulle man inte tacka nej till ett par hunkar i speedos men skulle nog bara uppskattas av oss tjejer 😉 ! Nee nus ak vi vara seriösa som sagt...hur det nu kommer gå med den saken?!