Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:04Mathias.
Det var 3 varv i tåskor av märket Füt Glove.
20 varv 100% barfota. Klarar jag mig barfota så ser jag det som ett plus. (t+)Christer + Linus. Varför inte kalla in översteprästernas överstepräst Robin Lindholm. Fortsätt ni - så fortsätter jag sk
Mathias.
Det var 3 varv i tåskor av märket Füt Glove.
20 varv 100% barfota. Klarar jag mig barfota så ser jag det som ett plus. (t+)
Christer + Linus. Varför inte kalla in översteprästernas överstepräst Robin Lindholm. Fortsätt ni - så fortsätter jag sk
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2012, 09:30K-G: Du påstod att Vibram ljuger i sin reklam. Jag undrar var du sett detta.
Vad har det med Linus eller Robin att göra?
K-G: Du påstod att Vibram ljuger i sin reklam. Jag undrar var du sett detta.
Vad har det med Linus eller Robin att göra?
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:48Måste jag leta upp den famösa tråden "Five Fingers" på jogg?
Eller hette den "fivefingers"
Vad nu fingrar har med tår att göra. 🙂
Måste jag leta upp den famösa tråden "Five Fingers" på jogg?
Eller hette den "fivefingers"
Vad nu fingrar har med tår att göra. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 09:59Heter inte både fingar och tår "pieda" på itelienska?
Heter inte både fingar och tår "pieda" på itelienska?
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2012, 14:57Kan inte italienska, på spanska heter fingrar "Dedos" och tår "Dedos de pie" alltså fotfingrar...
Kan inte italienska, på spanska heter fingrar "Dedos" och tår "Dedos de pie" alltså fotfingrar...
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 15:41Kanske ett nytt ordspråk:
Fingrar - det tår att tänkas på. 😉
Kanske ett nytt ordspråk:
Fingrar - det tår att tänkas på. 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 15:54Hittade detta på nyheter från Vibram:
Free your feet to perform at their best. The benefits of running barefoot have long been supported by scientific research. And there is ample evidence that training without shoes allows you to run faster and farther w
Hittade detta på nyheter från Vibram:
Free your feet to perform at their best. The benefits of running barefoot have long been supported by scientific research. And there is ample evidence that training without shoes allows you to run faster and farther w
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 19:41Vilken diskussion det blev... Har nu premiär sprungit i mina sproilans VFF Trek, en riktigt trevlig upplevelse 🙂 I morgon lär det väl vara mindre trevligt då träningsvärken kommer som ett brev på posten...
Vilken diskussion det blev... Har nu premiär sprungit i mina sproilans VFF Trek, en riktigt trevlig upplevelse 🙂 I morgon lär det väl vara mindre trevligt då träningsvärken kommer som ett brev på posten...
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 13:07Anki: Tack för att du försöker leda tillbaka ämnet. Hoppas du får uppleva samma glädje som jag och berätta gärna om dina kommande erfarenheter (både problem och glädjeämnen).
Anki: Tack för att du försöker leda tillbaka ämnet. Hoppas du får uppleva samma glädje som jag och berätta gärna om dina kommande erfarenheter (både problem och glädjeämnen).