Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:11Förbaskat bra skrivet Lars. Jag bugar och tackar.
Var i förra veckan på ett 6D i Ungern där Andreas Falk satte nytt svenskt rekord. Han flinar gott åt tåskohysterin.
Wolfgang Schwerck - pers. 1010 km på 6 dygn var ännu negativare.
Där fanns 3 som hade t
Förbaskat bra skrivet Lars. Jag bugar och tackar.
Var i förra veckan på ett 6D i Ungern där Andreas Falk satte nytt svenskt rekord. Han flinar gott åt tåskohysterin.
Wolfgang Schwerck - pers. 1010 km på 6 dygn var ännu negativare.
Där fanns 3 som hade t
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:28Lars, att inga svenska elitlöpare tillhör världseliten samtidigt som inga svenska elitlöpare använder barfotaskor måste väl vara mer än en slump?
Lars, att inga svenska elitlöpare tillhör världseliten samtidigt som inga svenska elitlöpare använder barfotaskor måste väl vara mer än en slump?
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2012, 16:38K-G: Försök att svara på en enda fråga: Vilken Vibram-reklam är lögn?
K-G: Försök att svara på en enda fråga: Vilken Vibram-reklam är lögn?
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 16:51Ahh, det finns väl några som tillhör världseliten?
Ahh, det finns väl några som tillhör världseliten?
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 18:10Stackars Christer.
Normala löparskor är ej bra.
Räcker det?
Du påstår att jag är tjatig. Ha,ha.Backar du upp sagofarbrodern Christopher McDougalls påstående om rekordet på 48H+ lite till.
Undrar vad lite till innebär?
Vet du? Kanske flera dagar?
Stackars Christer.
Normala löparskor är ej bra.
Räcker det?
Du påstår att jag är tjatig. Ha,ha.
Backar du upp sagofarbrodern Christopher McDougalls påstående om rekordet på 48H+ lite till.
Undrar vad lite till innebär?
Vet du? Kanske flera dagar?
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 18:51K-G, är du för eller emot tåskor, för eller emot Vibram?
Ena inlägget så vill du smälla dom på käften, andra så pratar du om 6D och tåskor eller 20 st 900 metersvarv i Vibrams.
K-G, är du för eller emot tåskor, för eller emot Vibram?
Ena inlägget så vill du smälla dom på käften, andra så pratar du om 6D och tåskor eller 20 st 900 metersvarv i Vibrams.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:21Jag är 100% för att vara barfota på riktigt till max.. Det stärker fotmuskulaturen enligt mig och de jag träffat genom livet. Kanske någon enstaka varit emot det, men det är väl OK.
Att stoppa in fötterna i ett tunt skinn är ett steg i fel riktning, men
Jag är 100% för att vara barfota på riktigt till max.. Det stärker fotmuskulaturen enligt mig och de jag träffat genom livet. Kanske någon enstaka varit emot det, men det är väl OK.
Att stoppa in fötterna i ett tunt skinn är ett steg i fel riktning, men
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2012, 21:44K-G: Jag undrar fortfarande vad du menar med att Vibram ljuger!
K-G: Jag undrar fortfarande vad du menar med att Vibram ljuger!
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 21:52Christer. Nu får du nästan skämmas. Både du, jag och resten av funbeat vet att K-G inte besitter förmågan att svara på direkta frågor.
Christer. Nu får du nästan skämmas. Både du, jag och resten av funbeat vet att K-G inte besitter förmågan att svara på direkta frågor.
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2012, 21:56Det är K-G som ska skämmas - han borde vara vuxen nog att sluta mixtra med sanningen! Jag är trött på det!
Det är K-G som ska skämmas - han borde vara vuxen nog att sluta mixtra med sanningen! Jag är trött på det!