Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVibram FiveFingers
You need to log in to create posts and topics.

Jag har ett par sprint, och anledningen är att jag inte vill tappa dem när jag springer genom kärr, lera eller liknande. Då känns det som om remmen är till nytta.

Sprint är fina, jätte fina, jag stör mig inte på remmen.

Tjohooo!!
Jag fick ett par röda sprint i födelsedagspresent!! Ska snart ut och testa!!

Köpte ett par Classic i helgen och har sprungit ett första pass i dag. det här var ju hur kul som helst. Man känner verkligen varenda sten, pinne och skalbagge under fossingarna. Löpsteget blir lite mer framåtlutat och vaderna lär nog kännas i morgon...

Aha, va spännande! Dessa skor ska jag helt klart kasta ett öga på. Läste nyligen en artikel om barfotalöpning och har börjat småfundera på om det kunde vara något för mig kanske.

Ska åka till min outdoor affär och prova ett par.

HÅKAN ZÄTA! JAG ÄR OXÅ SUGEN PÅ ATT KÖRA MED FIVERS I TJURRUSET! Kanske några skotest-löp i Göteborgs vildmark inför loppet..

Jag är läst om dessa nu på olika forum och folk är verkligen frälsta! Jag hoppas de finns i Luleå så jag inte behöver beställa ska leta imorn!
Jag har långa tår och smala fötter så har ofta problem att hitta löparskor som passar.

Hellre vadsmärtor än knä

Lioa, kolla på Hägglunds! men jag vet att de hade dåligt med storlekar och modeller...jag var där i mitten av november. Har inte sett dem nån annan stans i Luleå. Hör av dig om du hittar dem nån annan stans i Luleå.

/S

Hej! var dit idag men de hade slut det mesta... skulle få in i mitten av februari så blir att vänta. Naturkompaniet sa att de kaaanske skulle komma men de har aldrig haft dem.

Jäkla envisa förkylning ser ut att hålla mig från träning ett hyfsat tag till

Frågade du vilka modeller de tar in??