Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 18:56Samma upplevelse här Mikael.
Tog en långpromenad i dem och gissar på att kampsporten hjälper till en del i fotväg. Det kan nog vara jobbigt att gå på hårdare underlag en längre tid eftersom man sätter ned hälarna först hela tiden.
Löpningen däremot är un
Samma upplevelse här Mikael.
Tog en långpromenad i dem och gissar på att kampsporten hjälper till en del i fotväg. Det kan nog vara jobbigt att gå på hårdare underlag en längre tid eftersom man sätter ned hälarna först hela tiden.
Löpningen däremot är un
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 21:09Ansluter mig till fancluben. Skaffade ett par förra året och dom har hängt med i all möjlig terräng. Kärlek!
Ansluter mig till fancluben. Skaffade ett par förra året och dom har hängt med i all möjlig terräng. Kärlek!
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 08:55Skaffade ett par och är helt frälst. Förutom att man ser ut som en hobit i dem så är de hur sköna som heölst. Classic-modellen satt dock långt värre än Sprint som är perfekta!
Vet inte om jag komer springa i dem (Hej, Jag heter Tinky och landar på hälen)
Skaffade ett par och är helt frälst. Förutom att man ser ut som en hobit i dem så är de hur sköna som heölst. Classic-modellen satt dock långt värre än Sprint som är perfekta!
Vet inte om jag komer springa i dem (Hej, Jag heter Tinky och landar på hälen)
Quote from Bjarne Lewin on 20 April 2009, 14:37Jag är också helt frälst i mina. Jag har dem på core-träningen och de har räddat mina fötter från analkande problem 🙂 Jag vågar dock inte springa i dem då jag pronerar.
Jag är också helt frälst i mina. Jag har dem på core-träningen och de har räddat mina fötter från analkande problem 🙂 Jag vågar dock inte springa i dem då jag pronerar.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 15:28Är det någon som vet något försäljningsställe runt Kalmar som saluför fivefingers? Jag är otroligt sugen på ett par röda sprinter men vill prova hur storlekarna är i förhållande till mina vanliga löparskor :o)
Är det någon som vet något försäljningsställe runt Kalmar som saluför fivefingers? Jag är otroligt sugen på ett par röda sprinter men vill prova hur storlekarna är i förhållande till mina vanliga löparskor :o)
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:03Tog just en skön vända i mina VFF!
Dock - när jag springer på grusväg med liksom hårt under med löst grus uppepå, från smågrus ända upp till singel nästan - då kan det göra riktigt ont! Att över huvud taget sätta ner hälen är inte att tänka på men även f
Tog just en skön vända i mina VFF!
Dock - när jag springer på grusväg med liksom hårt under med löst grus uppepå, från smågrus ända upp till singel nästan - då kan det göra riktigt ont! Att över huvud taget sätta ner hälen är inte att tänka på men även f
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:56Hur är dom här skorna på fötter som svettas mycket? Glider man runt?
Hur är dom här skorna på fötter som svettas mycket? Glider man runt?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 08:49De ska sitta riktigt tight, så jag kan inte tänka mig att fötterna skulle glida runt hur mycket man än svettas.
De ska sitta riktigt tight, så jag kan inte tänka mig att fötterna skulle glida runt hur mycket man än svettas.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:28Nej man glider inte runt. De sitter som en smäck 🙂
Det är ju bara gummi på själva fotsulan också, i övrigt andas de ju väldigt bra... känns extremt luftiga tycker jag.
Nej man glider inte runt. De sitter som en smäck 🙂
Det är ju bara gummi på själva fotsulan också, i övrigt andas de ju väldigt bra... känns extremt luftiga tycker jag.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 15:39Ja, perfekta till blöta aktiviteter. Exv. paddling när man kliver i och ur vattnet. Torkar fort och man kan kliva på stenar och havstulpaner.
Ja, perfekta till blöta aktiviteter. Exv. paddling när man kliver i och ur vattnet. Torkar fort och man kan kliva på stenar och havstulpaner.