Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 12:04ibland går det och ibland går det inte AM.
ledsen att jag inte kunde ge ett närmare svar
ibland går det och ibland går det inte AM.
ledsen att jag inte kunde ge ett närmare svar
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 12:21Det är det här som jag gillar med den här sajten.. Man kan få reda på en hel del matnyttig som ett blåbär som jag antagligen inte vet och inte orkar googla (t+)
Fredrika: Ny AddNature-butik på Högbergsgatan på Söder också. Har varit en duktig bidragsgiva
Det är det här som jag gillar med den här sajten.. Man kan få reda på en hel del matnyttig som ett blåbär som jag antagligen inte vet och inte orkar googla (t+)
Fredrika: Ny AddNature-butik på Högbergsgatan på Söder också. Har varit en duktig bidragsgiva
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 12:51Här är vi inte lessna Jessica :D. Ibland är det ju som du säger - varje kropp är ju unik om än lite likasamma.
Här är vi inte lessna Jessica :D. Ibland är det ju som du säger - varje kropp är ju unik om än lite likasamma.
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 21:33Kan rapportera att jag precis avverkat mitt andra tillvänjningspass, denna gång 4 km. Återigen, hur kul som helst, fötterna på upptäcktsfärd 😀
Antar att det fortfarande är för kort för att känna ev. skavsårspotential, men idag tänkte jag mest på hur gry
Kan rapportera att jag precis avverkat mitt andra tillvänjningspass, denna gång 4 km. Återigen, hur kul som helst, fötterna på upptäcktsfärd 😀
Antar att det fortfarande är för kort för att känna ev. skavsårspotential, men idag tänkte jag mest på hur gry
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 22:28Det finns väl ingen anledningen att ha bråttom egentligen. Öka men 1 km per gång och minska med en var tredje. Ta det som en del av ett vanligt distanspass. Stoppa dojjorna i ryggan, spring som vanligt, byt när du har lagom långt hem.
Det finns väl ingen anledningen att ha bråttom egentligen. Öka men 1 km per gång och minska med en var tredje. Ta det som en del av ett vanligt distanspass. Stoppa dojjorna i ryggan, spring som vanligt, byt när du har lagom långt hem.
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 00:08Inte finkammat sajten, men ... strumpor???
Inte finkammat sajten, men ... strumpor???
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 00:10Det är naket som gäller...på fötterna alltså. Övrig klädsel är valfri... 😉
Det är naket som gäller...på fötterna alltså. Övrig klädsel är valfri... 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 00:11Så här års? om inte annat ovansidan av foten jag tänker på.
Snödrivor här och nollgradigt.
Så här års? om inte annat ovansidan av foten jag tänker på.
Snödrivor här och nollgradigt.
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 08:14Jorå, lite blött och kallt blir det allt men precis som resten av kroppen blir varm av löpningen så verkar inte fötterna lida så värst heller. Jag trodde själv det skulle vara mycket värre än det var.
Strumpor och strumpor... det är ganska rejäla "sockip
Jorå, lite blött och kallt blir det allt men precis som resten av kroppen blir varm av löpningen så verkar inte fötterna lida så värst heller. Jag trodde själv det skulle vara mycket värre än det var.
Strumpor och strumpor... det är ganska rejäla "sockip
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 10:00Vill ha! (H:)
Jag måste ge mig ut och handla nya mängdskor så snart som möjligt (Adistar Cushion), och jag är bra sugen på att skaffa ett par fivefingers när jag ändå är igång.
Vill ha! (H:)
Jag måste ge mig ut och handla nya mängdskor så snart som möjligt (Adistar Cushion), och jag är bra sugen på att skaffa ett par fivefingers när jag ändå är igång.