Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVibram FiveFingers
You need to log in to create posts and topics.

ibland går det och ibland går det inte AM.
ledsen att jag inte kunde ge ett närmare svar

Det är det här som jag gillar med den här sajten.. Man kan få reda på en hel del matnyttig som ett blåbär som jag antagligen inte vet och inte orkar googla (t+)

Fredrika: Ny AddNature-butik på Högbergsgatan på Söder också. Har varit en duktig bidragsgiva

Här är vi inte lessna Jessica :D. Ibland är det ju som du säger - varje kropp är ju unik om än lite likasamma.

Kan rapportera att jag precis avverkat mitt andra tillvänjningspass, denna gång 4 km. Återigen, hur kul som helst, fötterna på upptäcktsfärd 😀

Antar att det fortfarande är för kort för att känna ev. skavsårspotential, men idag tänkte jag mest på hur gry

Det finns väl ingen anledningen att ha bråttom egentligen. Öka men 1 km per gång och minska med en var tredje. Ta det som en del av ett vanligt distanspass. Stoppa dojjorna i ryggan, spring som vanligt, byt när du har lagom långt hem.

Inte finkammat sajten, men ... strumpor???

Det är naket som gäller...på fötterna alltså. Övrig klädsel är valfri... 😉

Så här års? om inte annat ovansidan av foten jag tänker på.
Snödrivor här och nollgradigt.

Jorå, lite blött och kallt blir det allt men precis som resten av kroppen blir varm av löpningen så verkar inte fötterna lida så värst heller. Jag trodde själv det skulle vara mycket värre än det var.

Strumpor och strumpor... det är ganska rejäla "sockip

Vill ha! (H:)
Jag måste ge mig ut och handla nya mängdskor så snart som möjligt (Adistar Cushion), och jag är bra sugen på att skaffa ett par fivefingers när jag ändå är igång.