Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 15:48Toppar önskelistan! Vill ha ett par Sprint. Undrar om de funkar för mig som har lite "traktorspår" i fotställningen? Sannolikt inte för promenader för då protesterar knät efter en timme utan ilägg, men i löpningen har jag en känsla av att jag börjar få nå
Toppar önskelistan! Vill ha ett par Sprint. Undrar om de funkar för mig som har lite "traktorspår" i fotställningen? Sannolikt inte för promenader för då protesterar knät efter en timme utan ilägg, men i löpningen har jag en känsla av att jag börjar få nå
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 16:23Kul Pontus! Skall bli roligt att höra dina rapporter sedan. Och Peter Ek., vågar nästan lova att de gör under för humöret 🙂 Börje: det är en Vibramsula som uppenbarligen skall tåla det mesta. Har inte hört något om att själva sulan skulle slitas ner. De
Kul Pontus! Skall bli roligt att höra dina rapporter sedan. Och Peter Ek., vågar nästan lova att de gör under för humöret 🙂 Börje: det är en Vibramsula som uppenbarligen skall tåla det mesta. Har inte hört något om att själva sulan skulle slitas ner. De
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 19:05SVEN: Jag har ett par blåa Sprint stl 42 om du är intresserad.
Ang storleken så har jag testat både Classic och Sprint. 42 satt perfekt i Classic men när jag beställde samma storlek i sprint vad de för små, men 43:an riktigt bra.
Personligen tror jag at
SVEN: Jag har ett par blåa Sprint stl 42 om du är intresserad.
Ang storleken så har jag testat både Classic och Sprint. 42 satt perfekt i Classic men när jag beställde samma storlek i sprint vad de för små, men 43:an riktigt bra.
Personligen tror jag at
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 19:23"Ava, Lingling - vad har era bättre hälfter med saken att göra. Har man gift sig med en löparkvinna så har man. Presenter? Har ni inte egna pengar?!?! "
😀
Löparkvinna jag??? Moi? Ich? Neeeehhh ...
Visst har jag egna pengar, men man kan ju alltid tänka
"Ava, Lingling - vad har era bättre hälfter med saken att göra. Har man gift sig med en löparkvinna så har man. Presenter? Har ni inte egna pengar?!?! "
😀
Löparkvinna jag??? Moi? Ich? Neeeehhh ...
Visst har jag egna pengar, men man kan ju alltid tänka
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 19:29Presenter/julklappar ska vara något som vederbörande inte ens med LSD kan komma på. Fullständigt meningslöst och mycket genomtänkt!
Jag gav bort en massa väckarklockor i form av en moske med en böneutropare som ringsignal. Lagom knasigt efter nine-eleven.
Presenter/julklappar ska vara något som vederbörande inte ens med LSD kan komma på. Fullständigt meningslöst och mycket genomtänkt!
Jag gav bort en massa väckarklockor i form av en moske med en böneutropare som ringsignal. Lagom knasigt efter nine-eleven.
Quote from Lars Mörrby on 20 March 2008, 19:31VAR hittade du de där väckarklockorna david?
VAR hittade du de där väckarklockorna david?
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 19:42Rosengård!
Efter tredje partiet som jag köpte så frågade försäljaren om jag gav bort dem till äldre människor eftersom "signalen" hördes så bra(En böneutropare som kallar till bön i 80 db) .
Jag hade svårt för att inte gapskratta åt kommentaren!
Rosengård!
Efter tredje partiet som jag köpte så frågade försäljaren om jag gav bort dem till äldre människor eftersom "signalen" hördes så bra(En böneutropare som kallar till bön i 80 db) .
Jag hade svårt för att inte gapskratta åt kommentaren!
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:24De där var med i en tävling om värsta väckarklockan de hade på ngt morgonprogram i radio. Kom tvåa, vinnare var ngn souvenir som spelade pasodoble och brölade som en tjur ... 🙂
De där var med i en tävling om värsta väckarklockan de hade på ngt morgonprogram i radio. Kom tvåa, vinnare var ngn souvenir som spelade pasodoble och brölade som en tjur ... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:43Jag hade ett tag ett lok som väcckarklocka. det tuffade o tutade så man fick hjärtklappning. Det tog halva dan att få ner pulsen igen (#)
Jag hade ett tag ett lok som väcckarklocka. det tuffade o tutade så man fick hjärtklappning. Det tog halva dan att få ner pulsen igen (#)
Quote from ellen olsson on 20 March 2008, 20:56En "Sonic Bomb Clock" verkar rätt effektiv också...
http://www.nyteknik.se/efter_jobbet/mackaparer/article74293.ece
🙂
En "Sonic Bomb Clock" verkar rätt effektiv också...
http://www.nyteknik.se/efter_jobbet/mackaparer/article74293.ece
🙂