Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:38Jag ser verkligen fram emot att testa dem när jag spelar Beach Ultimate!
Jag ser verkligen fram emot att testa dem när jag spelar Beach Ultimate!
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 08:13Då kanske de är ngt för mig, frågan är om ngn här i stan säljer såna, vill gärna prova dem först, mina tår är rätt långa. Mina fötter med förresten, verkar det som.
Då kanske de är ngt för mig, frågan är om ngn här i stan säljer såna, vill gärna prova dem först, mina tår är rätt långa. Mina fötter med förresten, verkar det som.
Quote from Lisa Bringhed on 4 May 2008, 09:58Lingling: Uteliv på Platensgatan säljer dem. Jag var där och klämde på dem men tog mig inte tid att prova...
Lingling: Uteliv på Platensgatan säljer dem. Jag var där och klämde på dem men tog mig inte tid att prova...
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 00:01Blir det inte tjockt mellan tårna? Får för mig att tårna ska pressas isär av gummi o textil? Har bara sett dom på bild.
/Jörgen
Blir det inte tjockt mellan tårna? Får för mig att tårna ska pressas isär av gummi o textil? Har bara sett dom på bild.
/Jörgen
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 00:26Faktiskt inte, jag blev förvånad hur det faktiskt kändes som att gå barfota.
Är väldigt tunt mellan tårna.
Faktiskt inte, jag blev förvånad hur det faktiskt kändes som att gå barfota.
Är väldigt tunt mellan tårna.
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 07:19Kul, måste prova. Ser även andra möjliga användningsområden än löpning för min del.
/Jörgen
Kul, måste prova. Ser även andra möjliga användningsområden än löpning för min del.
/Jörgen
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 08:43Ja, det är inget gummi *mellan* tårna, bara textil. Och de är fortfarande världsbäst 😀 Man blir glad av att ha dem på sig. Jag skulle inte kunna bry mig mindre om någon tycker man ser ut som ett miffo - jag tycker mest de är coola.
Ja, det är inget gummi *mellan* tårna, bara textil. Och de är fortfarande världsbäst 😀 Man blir glad av att ha dem på sig. Jag skulle inte kunna bry mig mindre om någon tycker man ser ut som ett miffo - jag tycker mest de är coola.
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 18:58Jo jag var faktiskt inne på Uteliv en sväng idag när jag såg att de hade såna i skylten 😉 Hade dock inte tid att pröva, skulle svänga förbi med deklarationen ... och hämta barn. Såg lite korta ut i tårna, och såg inte till några sprint, men jag ska ta mi
Jo jag var faktiskt inne på Uteliv en sväng idag när jag såg att de hade såna i skylten 😉 Hade dock inte tid att pröva, skulle svänga förbi med deklarationen ... och hämta barn. Såg lite korta ut i tårna, och såg inte till några sprint, men jag ska ta mi
Quote from Lars Mörrby on 5 May 2008, 21:04Jag är sugen på att prova - som datatekniker är det inte så noga hur man ser ut. Jag tror hur som helst att jag klär bättre i neoprensandaler med tår på än jag skulle göra i pumps... 😉
Jag är sugen på att prova - som datatekniker är det inte så noga hur man ser ut. Jag tror hur som helst att jag klär bättre i neoprensandaler med tår på än jag skulle göra i pumps... 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 22:47Säg inte det, Börje, säg inte det. Eller har du provat? 😉
Säg inte det, Börje, säg inte det. Eller har du provat? 😉