Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 22:59Jag tycker *jag* är snyggare i VFFs än i pumps! 🙂
Jag tycker *jag* är snyggare i VFFs än i pumps! 🙂
Quote from Lars Mörrby on 6 May 2008, 08:09Aldrig provat pumps Ava - frugans är för små för mina fossigar..
Jag fick förresten precis en lysande idé - borde de inte ta en LOTR variant av VFF med
hår ovanpå? Extra varmt och gott på vintern!! Så skulle alla kunna springa runt och se ut
som hobbita
Aldrig provat pumps Ava - frugans är för små för mina fossigar..
Jag fick förresten precis en lysande idé - borde de inte ta en LOTR variant av VFF med
hår ovanpå? Extra varmt och gott på vintern!! Så skulle alla kunna springa runt och se ut
som hobbita
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 10:16Börje: Som IT-tekniker (japp, även jag) så rekommenderar jag dig att skaffa KSO istället för Flow, de har en mesh över istället för neoprenen.. Och neoprenen gjorde det, iaf för mig, svårt att sätta på o ta av dem.. Plus, de hade inte Camo när jag skulle
Börje: Som IT-tekniker (japp, även jag) så rekommenderar jag dig att skaffa KSO istället för Flow, de har en mesh över istället för neoprenen.. Och neoprenen gjorde det, iaf för mig, svårt att sätta på o ta av dem.. Plus, de hade inte Camo när jag skulle
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 11:13GAAA!!!
Jag vill bara hem och prova min VFF som jag fick i present i morse.
Ska man verkligen behöva sitta inne på kontor hela dan när det är så vackert väder och man har nya fina tåskor att springa in?
GAAA!!!
Jag vill bara hem och prova min VFF som jag fick i present i morse.
Ska man verkligen behöva sitta inne på kontor hela dan när det är så vackert väder och man har nya fina tåskor att springa in?
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 13:09Japp, då var dom testade.
Sprang först lite på gräset, provade sedan lite grus på vår uppfart, över lite stenar, in en vända i skogen, över rötter, sten, mer grus, lera, tuvor, grenar och avslutade med lite tokhopp på grabbarnas studsmatta.
F a n t a s
Japp, då var dom testade.
Sprang först lite på gräset, provade sedan lite grus på vår uppfart, över lite stenar, in en vända i skogen, över rötter, sten, mer grus, lera, tuvor, grenar och avslutade med lite tokhopp på grabbarnas studsmatta.
F a n t a s
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 13:14Ni som har testat att springa en del i exempelvis Sprint-modellen: Har ni problem med att få in grus eller skräp i dem? Är det någon som tycker att man behöver KSO-modellen (med täckt översida) vid vanlig terränglöpning?
Ni som har testat att springa en del i exempelvis Sprint-modellen: Har ni problem med att få in grus eller skräp i dem? Är det någon som tycker att man behöver KSO-modellen (med täckt översida) vid vanlig terränglöpning?
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 16:48Calle - I knooooooow!!! (H:) Garvet känner jag igen mycket väl!!
Per, jag har inte haft några problem med mina sprint, de sluter ju trots allt ganska tätt om foten. Jag föreställer mig att man lätt skulle kunna klippa till ett par damasker från ett par s
Calle - I knooooooow!!! (H:) Garvet känner jag igen mycket väl!!
Per, jag har inte haft några problem med mina sprint, de sluter ju trots allt ganska tätt om foten. Jag föreställer mig att man lätt skulle kunna klippa till ett par damasker från ett par s
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 17:02Fredrika, springer du bara i fingerskorna nu eller varvar du med vanliga skor?
Fredrika, springer du bara i fingerskorna nu eller varvar du med vanliga skor?
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 17:04Jag springer till 90% med vanliga skor. Försöker få till ett kortare pass (hittills upp till 6 km) i veckan med FFen. Det lär dock bli mera nu när det blivit så varmt! 🙂
Jag springer till 90% med vanliga skor. Försöker få till ett kortare pass (hittills upp till 6 km) i veckan med FFen. Det lär dock bli mera nu när det blivit så varmt! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 23:42De heter ju Keep Shi.. Stuff Out for a reason 😉
Kommer vänta med att testa att löpa med dem. Blir väl dock att testa på nån strand i Thailand nästa vecka 😉 (t+)
De heter ju Keep Shi.. Stuff Out for a reason 😉
Kommer vänta med att testa att löpa med dem. Blir väl dock att testa på nån strand i Thailand nästa vecka 😉 (t+)