Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 11:07Jag får lugna mig ett tag med ett par extrafötter!
Det blev ett par Adizero XT istället.Så nu ska jag avvika från spåren och springa OBT! 😀
Jag får lugna mig ett tag med ett par extrafötter!
Det blev ett par Adizero XT istället.
Så nu ska jag avvika från spåren och springa OBT! 😀
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 15:36Jojomen, jag har egna pengar (om än inte så många som jag skulle vilja). F.ö. är svaret på makens skilsmässohot ständigt detsamma: han får gärna bo i garaget om han vill men vattensängen blir kvar hos mig! Om det är mig eller sängen han inte vill överge s
Jojomen, jag har egna pengar (om än inte så många som jag skulle vilja). F.ö. är svaret på makens skilsmässohot ständigt detsamma: han får gärna bo i garaget om han vill men vattensängen blir kvar hos mig! Om det är mig eller sängen han inte vill överge s
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 11:14Väcker liv i den här tråden igen!
Köpte ett par svarta KSO igår, går omkring i dom nu på jobbet. Har fått höra Bigfoot två ggr redan, men men, det har jag ju hört förut i livet också heh..
Jag är jäkligt peppad, de ska lätt med till Thailand!
BILD:htt
Väcker liv i den här tråden igen!
Köpte ett par svarta KSO igår, går omkring i dom nu på jobbet. Har fått höra Bigfoot två ggr redan, men men, det har jag ju hört förut i livet också heh..
Jag är jäkligt peppad, de ska lätt med till Thailand!
BILD:htt
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 12:55Såg KSO på en sida för några veckor sen. De verkar vara en smart spin-off på Sprint.
Jag är klart impad av mina Sprint måste jag säga. Har visserligen bara sprungit 5 km med dem pga hälseneproblem (inte pga fivefingers) men det känns helt ok att springa
Såg KSO på en sida för några veckor sen. De verkar vara en smart spin-off på Sprint.
Jag är klart impad av mina Sprint måste jag säga. Har visserligen bara sprungit 5 km med dem pga hälseneproblem (inte pga fivefingers) men det känns helt ok att springa
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:00Efter att ha läst Fredrikas kärleksförklaring till fem fingrarna så beställde jag ett par oxå. Ett par röda Sprint. Efter att ha enbart kunna använda dem inomhus pga all snö utanför huset så tog jag en efterlängtad löptur med dem när jag var i Skara. Det
Efter att ha läst Fredrikas kärleksförklaring till fem fingrarna så beställde jag ett par oxå. Ett par röda Sprint. Efter att ha enbart kunna använda dem inomhus pga all snö utanför huset så tog jag en efterlängtad löptur med dem när jag var i Skara. Det
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:07härligt.. mer historier om Five fingers skorna. 😀
De svarta var riktigt snygga. (H:)Var och provade ut några sprint i butik men satan vad de var tajta upptill, var rätt mycket löst vid hälen men det hade man ju inte nytta av. Classic modellerna gick j
härligt.. mer historier om Five fingers skorna. 😀
De svarta var riktigt snygga. (H:)
Var och provade ut några sprint i butik men satan vad de var tajta upptill, var rätt mycket löst vid hälen men det hade man ju inte nytta av. Classic modellerna gick j
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 23:27Sven: Det är inte så farligt faktiskt. Plus, "snörningen" över foten är en loop som samtidigt drar åt över hälen.
Jag kollade på Sprint, men det såg så konstigt ut när de satt på, så när de plockade fram KSO:erna (Som står för Keep Stuff Out, men jag säg
Sven: Det är inte så farligt faktiskt. Plus, "snörningen" över foten är en loop som samtidigt drar åt över hälen.
Jag kollade på Sprint, men det såg så konstigt ut när de satt på, så när de plockade fram KSO:erna (Som står för Keep Stuff Out, men jag säg
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 23:55mjo.. värme är faktiskt en fråga som man direkt undrade över... bara den korta stunden man gick med sprinten i butiken så började man ju svettas/bli varm om fötterna märkte man.. inte som luftiga sandaler direkt...
När det gäller snörningen så tyckte jag
mjo.. värme är faktiskt en fråga som man direkt undrade över... bara den korta stunden man gick med sprinten i butiken så började man ju svettas/bli varm om fötterna märkte man.. inte som luftiga sandaler direkt...
När det gäller snörningen så tyckte jag
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 10:03Hm ... är de här lösningen på problemet utegympaskor?
Det är ett problem som dyker upp varje år, och ingen skotillverkare verkar ha funderat på det: Vad ska man ha för skor för gympa/aerobics ute i en park? Underlag ungefär grässmatta.
Skulle de här fun
Hm ... är de här lösningen på problemet utegympaskor?
Det är ett problem som dyker upp varje år, och ingen skotillverkare verkar ha funderat på det: Vad ska man ha för skor för gympa/aerobics ute i en park? Underlag ungefär grässmatta.
Skulle de här fun
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 19:58Grattis alla nya Vibramägare! Som ni ser är det lätt att bli frälst. Tyvärr passar de ju inte alla fötter, så man får skatta sig lycklig om de sitter bra vad jag förstått.
Lingling, gillar man känslan av barfota funkar de absolut för parkgympa! Skillnade
Grattis alla nya Vibramägare! Som ni ser är det lätt att bli frälst. Tyvärr passar de ju inte alla fötter, så man får skatta sig lycklig om de sitter bra vad jag förstått.
Lingling, gillar man känslan av barfota funkar de absolut för parkgympa! Skillnade