Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:51Som andra skrivit så är det svårt att räkna fram sin förbrukning eftersom det är många faktorer som måste tas med.
Man måste helt enkelt testa sig fram för att lära sig hur ens kropp fungerar.
Ät vanlig mat i mindre portioner, och träna kontinuerligt så k
Som andra skrivit så är det svårt att räkna fram sin förbrukning eftersom det är många faktorer som måste tas med.
Man måste helt enkelt testa sig fram för att lära sig hur ens kropp fungerar.
Ät vanlig mat i mindre portioner, och träna kontinuerligt så k
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:56Det enklaste sättet att gå ned i vikt är att vara hungrig innan man äter och sedan äta långsamt tills hungern försvinner.
Att sedan kosten är allsidig och anpassad till den fysiska aktiviteten är självklarheter.
Det enklaste sättet att gå ned i vikt är att vara hungrig innan man äter och sedan äta långsamt tills hungern försvinner.
Att sedan kosten är allsidig och anpassad till den fysiska aktiviteten är självklarheter.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 15:58+1 på det!
+1 på det!
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 16:02Jag kan nämna att ett stort skäl till Gotlands TdF-succe är en ändrad kost.
Jag kan nämna att ett stort skäl till Gotlands TdF-succe är en ändrad kost.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 16:03+1 från mig också.
+1 från mig också.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 16:41Snart kommer kramfesten ....
Snart kommer kramfesten ....
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 17:03Javisst
BILD:http://janeheller.mlblogs.com/group-hug.jpg
men jag kom undan.
Javisst
BILD:http://janeheller.mlblogs.com/group-hug.jpg
men jag kom undan.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 17:07Hej Peter
Jag cyklade från Söderhamn till Kiruna (en hel del uppför) alldeles nyss och jag var enormt långsam i alla backar på grund av rätt kraftig övervikt. Vad jag lärde mig under trippen som jag inte hade hunnit lära mig av min korta (40mil sammanlag
Hej Peter
Jag cyklade från Söderhamn till Kiruna (en hel del uppför) alldeles nyss och jag var enormt långsam i alla backar på grund av rätt kraftig övervikt. Vad jag lärde mig under trippen som jag inte hade hunnit lära mig av min korta (40mil sammanlag
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:07Går utmärkt att gå ner i vikt utan att ändra kosten, även om det naturligtvis går ännu bättre ifall man ändrar kosten. Själv gick jag ner 10kg förra sommaren genom att cykla, koständringen var väl i det närmaste åt fel håll eftersom jag var gräsänkling.
Går utmärkt att gå ner i vikt utan att ändra kosten, även om det naturligtvis går ännu bättre ifall man ändrar kosten. Själv gick jag ner 10kg förra sommaren genom att cykla, koständringen var väl i det närmaste åt fel håll eftersom jag var gräsänkling.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:56Suck. Jag tränar mycket mer än tidigare men går inte ned i vikt. Innebär det att jag äter mer nu?
Suck. Jag tränar mycket mer än tidigare men går inte ned i vikt. Innebär det att jag äter mer nu?