Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelViktminskning för "cyklister"
You need to log in to create posts and topics.

mmmm... muffins... (H:)

Nu måste jag faktiskt hålla med David.
Så klart man ska äta riktig mat till vanliga måltider. Man blir precis lika fet av 500 kcal proteinpulver som man blir av 500 kcal proteiner i en blodig biff. Om inte fetare för det är lättare att överdosera när man

Nu får du gasbildning om du ska hålla med mig.

Jaså, har du problem med tarmarna igen?

Den har varit ok efter att jag smälde lite revben. Då var det stark och kryddad mat som gällde. Så var ansträngningen mindre vid avfallshanteringen.

Gläder mig att höra (H)

Per: Du ställde en fråga till någon som inte fått äta vanlig mat under en period. Jag var i den sitsen efter en halsoperation och jag tror jag tappade 4-5 kg i vikt under den perioden av flytande och passerad föda.

Eftersom jag gillar mat så fick jag i m

Det va bara ett tips, funkar perfekt för egen del (och för många andra). Mjölkprotein är ju som bekant "det bästa proteinet" om man ser till aminosyrasammansättningen varför det är perfekt för återhämtning av t.ex cykelben (alla dyra proteintillskott, Gai

Hej RL

"Störst andel fett förbränns i vila"

Ja det kan man tro, men så är det troligen inte.

Det troliga är i stället att du har ett pulsspann där du har en maximal nivå där du presterar bäst med den högsta andelen fett som bränsle och det under ett gi

Shiiiiiitt. Marcus. Nu sabbade du min teori totalt (H)
Jag byggde den på en tjej som jobbar som PT på gymmet jag frekventerar. Hon gick upp lika mycket som du gick ned när hon var förpassad till flytande föda 🙂