Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 14:46Dagens sanning!
Men man kanträna på bra, mindre bra och rent dåliga sätt. Lite kunskap om träning är ändå bra att ha i bakgrunden innan man börjar träna, träna och åter träna! 🙂
Dagens sanning!
Men man kanträna på bra, mindre bra och rent dåliga sätt. Lite kunskap om träning är ändå bra att ha i bakgrunden innan man börjar träna, träna och åter träna! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 14:58Kör man intensivt och länge förbränner man mindre andel fett men större mängd.
Kör bara.
Kör man intensivt och länge förbränner man mindre andel fett men större mängd.
Kör bara.
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 07:42Då kan jag passa på och introducera den mest vetenskapliga metoden grundad av mig och Alexander....
JFT ( Just Fucking Train !!!!! 😉 )
Då kan jag passa på och introducera den mest vetenskapliga metoden grundad av mig och Alexander....
JFT ( Just Fucking Train !!!!! 😉 )
Quote from Lena O on 27 June 2009, 08:07Jo du, SJ Har bantat ner sin verksamhet med den metoden.
Just a F***ing train
Jo du, SJ Har bantat ner sin verksamhet med den metoden.
Just a F***ing train
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 23:27Hur jobbigt kan det va att åka tåg egentligen...
/F
Hur jobbigt kan det va att åka tåg egentligen...
/F
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 00:54Hmmm.... Ni både är nu ute på ett stickspår... Haha 🙂
Gazzah introducerar ett litet "a" som ju förändrar hela uttrycket.....;)Min och Alexanders version är garanterat jobbigare än att åka på ett fucking train....!!!! (H)
Hmmm.... Ni både är nu ute på ett stickspår... Haha 🙂
Gazzah introducerar ett litet "a" som ju förändrar hela uttrycket.....;)
Min och Alexanders version är garanterat jobbigare än att åka på ett fucking train....!!!! (H)
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:00Ett tips är att börja slurpa i dig vassleproteinpulver (Whey, 80% eller 100%-igt isolat) i större mängder (t.ex 1dl två gånger om dagen, ca 64 gram protein av 100%-igt isolat) samtidigt som du kör högintensiv intervallträning. Proteinet mättar betydligt b
Ett tips är att börja slurpa i dig vassleproteinpulver (Whey, 80% eller 100%-igt isolat) i större mängder (t.ex 1dl två gånger om dagen, ca 64 gram protein av 100%-igt isolat) samtidigt som du kör högintensiv intervallträning. Proteinet mättar betydligt b
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:02Är det inte bättre att äta något vettigt?
Är det inte bättre att äta något vettigt?
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:09Nej David, mat är farligt!
Nej David, mat är farligt!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:10Måste vara bra för tarmarbetet med en massa sörja.
Måste vara bra för tarmarbetet med en massa sörja.