Quote from Guest on 29 January 2009, 08:57Många sitter på jättebra idéer om hur man bäst ska träna, bästa hålla igång eller kanske bästa sättet att hålla mängden träning på en lagom nivå. Tillsammans med Outside ska FunBeat nu försöka skapa den ultimata listan över träningstips. Men din hjälp beh
Många sitter på jättebra idéer om hur man bäst ska träna, bästa hålla igång eller kanske bästa sättet att hålla mängden träning på en lagom nivå. Tillsammans med Outside ska FunBeat nu försöka skapa den ultimata listan över träningstips. Men din hjälp beh
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 09:07En toppen idé! Många som efterfrågar det (t+)
En toppen idé! Många som efterfrågar det (t+)
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 09:14Weeee, detta ska bli riktigt spännande.
Weeee, detta ska bli riktigt spännande.
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 12:31köra kombinationspass som spinn/pump eller Spinn/core.
De känns givande!
då spinner man först för livet och sedan kör man de andra....
köra kombinationspass som spinn/pump eller Spinn/core.
De känns givande!
då spinner man först för livet och sedan kör man de andra....
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 13:48Blir lite svårt att komma med träningstips när man inte får specificerat vart träningen är tänkt att leda. Finns ju många orsaker till träning och beroende på syftet blir såklart tipsen olika.
Vill man bli en snabbare löpare, slå sina personbästa och kon
Blir lite svårt att komma med träningstips när man inte får specificerat vart träningen är tänkt att leda. Finns ju många orsaker till träning och beroende på syftet blir såklart tipsen olika.
Vill man bli en snabbare löpare, slå sina personbästa och kon
Quote from Johan T on 29 January 2009, 14:07Oavsett vad träningen ska leda till, är mitt bästa träningstips att föra träningsdagbok. (På Funbeat t ex.)
Oavsett vad träningen ska leda till, är mitt bästa träningstips att föra träningsdagbok. (På Funbeat t ex.)
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:16En ganska ny typ av styrketräning heter Easy Line.
Där jobbar man med luftmotstånd, istället för vikter.
Du blir stark men bygger inte "bullmuskler".
Där jag tränar finns 8 olika maskiner.
De är placerade i en cirkel i lokalen.
På fyra platser mellan mask
En ganska ny typ av styrketräning heter Easy Line.
Där jobbar man med luftmotstånd, istället för vikter.
Du blir stark men bygger inte "bullmuskler".
Där jag tränar finns 8 olika maskiner.
De är placerade i en cirkel i lokalen.
På fyra platser mellan mask
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:16Håller med Jonas (t+)
Håller med Jonas (t+)
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:18Jag tror annars det är bra att göra som det står, dvs skicka till traningstips@funbeat.se
Annars kommer denna tråden spåra ur med en massa kommentarer på varenda tips. Typ : "Det tycker inte jag, kör istället..." eller "Har du vetenskapliga bevis för det
Jag tror annars det är bra att göra som det står, dvs skicka till traningstips@funbeat.se
Annars kommer denna tråden spåra ur med en massa kommentarer på varenda tips. Typ : "Det tycker inte jag, kör istället..." eller "Har du vetenskapliga bevis för det
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:18Jonas: Jag mejlade precis till adressen ovan om mitt bästa träningstips, nämligen att gå med i funbeat eller åtminstone föra träningsdagbok. Gissar ett många kommer att föreslå det. Bästa träningstipset! 🙂
Jonas: Jag mejlade precis till adressen ovan om mitt bästa träningstips, nämligen att gå med i funbeat eller åtminstone föra träningsdagbok. Gissar ett många kommer att föreslå det. Bästa träningstipset! 🙂