Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Många sitter på jättebra idéer om hur man bäst ska träna, bästa hålla igång eller kanske bästa sättet att hålla mängden träning på en lagom nivå. Tillsammans med Outside ska FunBeat nu försöka skapa den ultimata listan över träningstips. Men din hjälp beh

En toppen idé! Många som efterfrågar det (t+)

Weeee, detta ska bli riktigt spännande.

köra kombinationspass som spinn/pump eller Spinn/core.
De känns givande!
då spinner man först för livet och sedan kör man de andra....

Blir lite svårt att komma med träningstips när man inte får specificerat vart träningen är tänkt att leda. Finns ju många orsaker till träning och beroende på syftet blir såklart tipsen olika.

Vill man bli en snabbare löpare, slå sina personbästa och kon

Oavsett vad träningen ska leda till, är mitt bästa träningstips att föra träningsdagbok. (På Funbeat t ex.)

En ganska ny typ av styrketräning heter Easy Line.
Där jobbar man med luftmotstånd, istället för vikter.
Du blir stark men bygger inte "bullmuskler".
Där jag tränar finns 8 olika maskiner.
De är placerade i en cirkel i lokalen.
På fyra platser mellan mask

Håller med Jonas (t+)

Jag tror annars det är bra att göra som det står, dvs skicka till traningstips@funbeat.se
Annars kommer denna tråden spåra ur med en massa kommentarer på varenda tips. Typ : "Det tycker inte jag, kör istället..." eller "Har du vetenskapliga bevis för det

Jonas: Jag mejlade precis till adressen ovan om mitt bästa träningstips, nämligen att gå med i funbeat eller åtminstone föra träningsdagbok. Gissar ett många kommer att föreslå det. Bästa träningstipset! 🙂