Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 21:40Jag blir väldigt sällan sjuk numera. Jag tränar utomhus nästan varje dag (aldrig inomhus!) och det tror jag är bästa receptet för att hålla sig frisk. Sedan är det också bra om man sover, äter och dricker lam mkt så att man har orken att stå emot bakterie
Jag blir väldigt sällan sjuk numera. Jag tränar utomhus nästan varje dag (aldrig inomhus!) och det tror jag är bästa receptet för att hålla sig frisk. Sedan är det också bra om man sover, äter och dricker lam mkt så att man har orken att stå emot bakterie
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 20:30Varierat kost.Mycket grönsaker och bär.Kall dusch efter bastu. brukar sitta också ute en stund och ta en öl.Alltså efter bastu. Kallt motverkar också benhinna problem och att musklerna återhämtar sig snabbare. Givetvis man ska vara GLAD och POSITIVT !(H:)
Varierat kost.Mycket grönsaker och bär.Kall dusch efter bastu. brukar sitta också ute en stund och ta en öl.Alltså efter bastu. Kallt motverkar också benhinna problem och att musklerna återhämtar sig snabbare. Givetvis man ska vara GLAD och POSITIVT !(H:)
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 23:50Lactobaciller i förebyggande syfte, tex surkål.
Finns även i pillerform, probiotika, i häsokostbutiken, (probiomax mfl) men då räknas det kanske inte som huskur längre 🙂
Lactobaciller i förebyggande syfte, tex surkål.
Finns även i pillerform, probiotika, i häsokostbutiken, (probiomax mfl) men då räknas det kanske inte som huskur längre 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 10:02Frisk luft i massor, utan att bli kall. Skratt, återhämtning och yoga. Samt varierad kost, nyttiga fetter och mycket frukt, bär och grönsaker.
Sedan jag började med löpning (typ 6 månader sen) märker jag av färre sjukdomar, och om de väl börjar märkas fö
Frisk luft i massor, utan att bli kall. Skratt, återhämtning och yoga. Samt varierad kost, nyttiga fetter och mycket frukt, bär och grönsaker.
Sedan jag började med löpning (typ 6 månader sen) märker jag av färre sjukdomar, och om de väl börjar märkas fö