Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Har haft Saucony Type A3 och det är verkligen dags att byta de. Nöjd med de förutom för hålen som finns under skorna (för att spara lite vikt) och som gör att man bli blöt i fötterna....ofta i Sverige!

Hade tänkt köra köpa Saucony (Fastwitch då) me

Testat dessa?

http://www.brooksrunning.com/Brooks-Pure-Connect/110108,default,pd.html

Inget för långpass kanske men otroligt sköna och snabba tycker jag...

Brooks Pure tycker jag sitter konstigt i hälen. Kinvara kanske är lite tråkig men är ju nått som verkar passa alla..

New Balance 890 version 2 är supersköna! Version 2 har 8 mm drop mellan häl/tå, dvs lägre drop än gamla versionen. Vet ej om nya versionen kommit till Sverige än. Jag springer utan problem drygt 2 mil i NB 890 v2 och skulle inte tveka att springa ännu län

Jag var på väg att köpa 890v2 men tyckte de kändes lite hög i hälen medans 1080v2 kändes bättre, konstigt nog. Är säkert bara mina hjärnspöken dock.. 890v2 är både billigare, lättare och har något mindre dämpning än 1080v2 så jag fick lite mer att tänka p

Köp ett par som passar på fötterna.

Mina fötter är t.ex. ganska breda och då passar Asics bra, tycker jag.

Att tänka på om du kolla på Asics gel-DS-Racer, så har dom en inbyggd pronationskil och det kanske du inte behöver? Vad vet jag. Jag trivs bra med dom.

Du får berätta vad du trivs med. Vill du ha skor som ger stabilitet? Är du van vid litet drop?

Hur är lunaracer ? Jag är lite inne på att köpa dem..

jag har asics gel skyspeed 2...inte superlätta men en lätt sko med mkt stabilitet...