Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 21:31Hagio såg för övrigt intressanta ut.
Hagio såg för övrigt intressanta ut.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 22:36Hagio är lättare än Adios. Har lägre profil, och är en aningen bredare. Efterföljaren till Pro om jag inte minns fel. Känns bra att springa med 🙂
Hagio är lättare än Adios. Har lägre profil, och är en aningen bredare. Efterföljaren till Pro om jag inte minns fel. Känns bra att springa med 🙂
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2012, 18:32Hagio nästa verkar det....
Hagio nästa verkar det....
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 19:23Beställde ett par Hagio och ett par Adios 2 idag 🙂
Beställde ett par Hagio och ett par Adios 2 idag 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2012, 13:07Tack för alla tips på mitt inlägg. Jag provade en del skor igår och köpte till slut ett par puma roadracer 4 pro och ett par mizuno wave ronin 4. Jag har ganska bredda fötter o därför passade många andra skor (adidas, asics mm) inte mina fötter.
Pumaskor
Tack för alla tips på mitt inlägg. Jag provade en del skor igår och köpte till slut ett par puma roadracer 4 pro och ett par mizuno wave ronin 4. Jag har ganska bredda fötter o därför passade många andra skor (adidas, asics mm) inte mina fötter.
Pumaskor