Quote from Guest on 8 October 2010, 10:31Ska planera nästa år, gällande vilka lopp jag ska vara med i. Hittills så har jag lagt in Göteborgsvarvet, Stockholms halvmara och eventuellt Lidingös tjejjlopp.
Men... har du några bra tips på andra trevliga lopp? Jag vill gärna att hela upplevelsen för
Ska planera nästa år, gällande vilka lopp jag ska vara med i. Hittills så har jag lagt in Göteborgsvarvet, Stockholms halvmara och eventuellt Lidingös tjejjlopp.
Men... har du några bra tips på andra trevliga lopp? Jag vill gärna att hela upplevelsen för
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 10:41Ett Midnattslopp och ett Sylvesterlopp hade varit mina kandidater vad gäller slätlöpning.
Gbgvarvets seedningslopp, för den där perfekta anti-upplevelsen? 🙂
Ett Midnattslopp och ett Sylvesterlopp hade varit mina kandidater vad gäller slätlöpning.
Gbgvarvets seedningslopp, för den där perfekta anti-upplevelsen? 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 11:16Finalloppet i Delsjön, Göteborg i månadsskiftet okt/nov. I år går det 6 nov. Terränglopp över 18,8 km.
http://www.finalloppet.com/
Finalloppet i Delsjön, Göteborg i månadsskiftet okt/nov. I år går det 6 nov. Terränglopp över 18,8 km.
Quote from ellen olsson on 8 October 2010, 11:54+1 på Finalloppet.
+1 på Finalloppet.
Quote from Elias Engqvist on 8 October 2010, 14:43Helagsmaran!!! Halv- och kvartsmara att välja på. Litet lopp, mycket terräng. Väldigt trevlig stämning mm.
http://www.ljungdalen.com/?handle=31
Helagsmaran!!! Halv- och kvartsmara att välja på. Litet lopp, mycket terräng. Väldigt trevlig stämning mm.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 15:40Magnus förslag är bara perfekt.
Magnus förslag är bara perfekt.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 20:19Nu ser jag ju inte var du bor, men min vår innehåller Premiärmilen och SpringCross, två roliga och trevliga lopp i Stockholm.
Nu ser jag ju inte var du bor, men min vår innehåller Premiärmilen och SpringCross, två roliga och trevliga lopp i Stockholm.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 20:44Åh toppen, vilka roliga lopp jag har fått förslag på! Tack så hemskt mycket, dessa skulle jag nog aldrig fått reda på annars!
Åh toppen, vilka roliga lopp jag har fått förslag på! Tack så hemskt mycket, dessa skulle jag nog aldrig fått reda på annars!
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 09:54Någon som har tips på halvmaratonlop i närheten av stockholm/uppsala i mitten av juni.
Någon som har tips på halvmaratonlop i närheten av stockholm/uppsala i mitten av juni.
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 11:22Säpo joggen och jubileumsmaran
Säpo joggen och jubileumsmaran