Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 11:26Lidingöloppet, Stockholm Halvmarathon, Göterborgsvarvet
Lidingöloppet, Stockholm Halvmarathon, Göterborgsvarvet
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 18:40Starta säsongen med Två sjöar runt!
Starta säsongen med Två sjöar runt!
Quote from Funbeat user on 9 October 2010, 19:17Å trevligast av dem alla - Trosa Stadslopp, alltid fredagen efter midsommar!
/Petri
Å trevligast av dem alla - Trosa Stadslopp, alltid fredagen efter midsommar!
/Petri
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 18:54Vasastafetten! Superkul, skramla ihop ett gäng och anmäl er direkt!
Vasastafetten! Superkul, skramla ihop ett gäng och anmäl er direkt!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 19:52Tolvanloppet om du bor i Stockholm. Småskaligt och gemytligt i villaområden. Mycket publik i trädgårdarna som bland annat står med vattenspridare om dagen är varm (inget måste att kuta igenom...).
Tolvanloppet om du bor i Stockholm. Småskaligt och gemytligt i villaområden. Mycket publik i trädgårdarna som bland annat står med vattenspridare om dagen är varm (inget måste att kuta igenom...).
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 23:18Vertex korta banan. Underbar stämning! http://vertex.cx/Fjallmaraton/files/Banbeskrivning_Korta%20banan.pdf
Eller så ger du dig själv en utmaning och kör långa banan. 😉
Vertex korta banan. Underbar stämning! http://vertex.cx/Fjallmaraton/files/Banbeskrivning_Korta%20banan.pdf
Eller så ger du dig själv en utmaning och kör långa banan. 😉
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 19:33Månkarbo! Det finns bara ett Månkarbo! Finns både som halv och hel marathon.
Månkarbo! Det finns bara ett Månkarbo! Finns både som halv och hel marathon.
Quote from Funbeat user on 13 October 2010, 20:41Jag gillar Kungsholmen Runt, halvmara i Sthlm i början av maj.
Jag gillar Kungsholmen Runt, halvmara i Sthlm i början av maj.
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 19:21Tjurruset om du har barnasinnet i behåll. Årets höjdpunkt! 🙂
Tjurruset om du har barnasinnet i behåll. Årets höjdpunkt! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 19:49Jag kan bara instämma i Lidingöloppet, Trosa stadslopp och Kungsholmen runt.
Jag kan bara instämma i Lidingöloppet, Trosa stadslopp och Kungsholmen runt.