Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 10:40stadslopp är bra! Karlstad och Varberg trevliga sådana, go stämning och ingen trängsel.
stadslopp är bra! Karlstad och Varberg trevliga sådana, go stämning och ingen trängsel.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 19:59Vad skoj att höra om Helagsmaran. I dom fjällen har jag gått litet för sisådär 20 år sen. Ljungdalen var fint ställe. 🙂
Vad skoj att höra om Helagsmaran. I dom fjällen har jag gått litet för sisådär 20 år sen. Ljungdalen var fint ställe. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:39Kraftprovet i Trollhättan, som är en inledning av stadsfesten Fallens dagar. Mycket publik, trots att loppet går sent på fredageftermiddagen. Ganska spektakulär bana som går genom sluss- och kraftverksområdet.
Trots ganska många deltagare i huvudklassen
Kraftprovet i Trollhättan, som är en inledning av stadsfesten Fallens dagar. Mycket publik, trots att loppet går sent på fredageftermiddagen. Ganska spektakulär bana som går genom sluss- och kraftverksområdet.
Trots ganska många deltagare i huvudklassen
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 20:59Midnattsloppet Göteborg är en höjdare
Midnattsloppet Göteborg är en höjdare
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 08:32Behöver också tips! Behöver ha nåt millopp på gång under vinter alt. tidig vår. Någon som har koll på nåt bra??
Just nu är nästa planerade tävling gbg-varvet och det är lite långt dit... Har kollat i tävlingskalendern men inte hittat så mycket intressan
Behöver också tips! Behöver ha nåt millopp på gång under vinter alt. tidig vår. Någon som har koll på nåt bra??
Just nu är nästa planerade tävling gbg-varvet och det är lite långt dit... Har kollat i tävlingskalendern men inte hittat så mycket intressan
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 19:54Att tävlingskalendern ser tom ut så här års beror på att det är i oktober klubbarna skall söka sanktion för att få anordna en löpartävling nästa år. Så innan klubbarna får svar från Friidrottsfördundet eller distriktsförbundet dröjer det några veckor. Prö
Att tävlingskalendern ser tom ut så här års beror på att det är i oktober klubbarna skall söka sanktion för att få anordna en löpartävling nästa år. Så innan klubbarna får svar från Friidrottsfördundet eller distriktsförbundet dröjer det några veckor. Prö
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 20:10Aha, det förklarar saken, sen är det givetvis färre lopp under vinterhalvåret än vår och sommar. Men en sporre att hålla igång hade varit bra tror jag. Är lite inne på Bovallstrand, det ska ju vara ett bra lopp. Och så får jag kolla årets lopp i feb-mars
Aha, det förklarar saken, sen är det givetvis färre lopp under vinterhalvåret än vår och sommar. Men en sporre att hålla igång hade varit bra tror jag. Är lite inne på Bovallstrand, det ska ju vara ett bra lopp. Och så får jag kolla årets lopp i feb-mars
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 22:34Kan bara instamma pa Finalloppet, en riktig favorit. Sprang Torsa stadslopp i somras och aven det tyckte jag var valdigt trevligt. Kul med lite udda distanser - det tar bort lite av den tidshets som annars kan finnas kring 5k, 10k och HM osv...
Kan bara instamma pa Finalloppet, en riktig favorit. Sprang Torsa stadslopp i somras och aven det tyckte jag var valdigt trevligt. Kul med lite udda distanser - det tar bort lite av den tidshets som annars kan finnas kring 5k, 10k och HM osv...