Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 23:00Sportbh! Innan jag lyckades hitta en stadig sportbh med byglar så var det inget vidare att träna :-(... Men tack vare brittiska Bravissimo så får även vi med F-kupa springa, dansa och hoppa (H:)!
Sportbh! Innan jag lyckades hitta en stadig sportbh med byglar så var det inget vidare att träna :-(... Men tack vare brittiska Bravissimo så får även vi med F-kupa springa, dansa och hoppa (H:)!
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 21:45pulsmätare är bra träningspryl med
pulsmätare är bra träningspryl med
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 07:26Nu när det börjar bli vår och jag tittar upp i garagetaket, där den hänger så längtar jag så att det gör ont i hjärtat, att bara få ge mig ut och paddla i min havskajak, och göra veckovisa paddlingar med övernattningar i underbara små vikar, tända en eld
Nu när det börjar bli vår och jag tittar upp i garagetaket, där den hänger så längtar jag så att det gör ont i hjärtat, att bara få ge mig ut och paddla i min havskajak, och göra veckovisa paddlingar med övernattningar i underbara små vikar, tända en eld
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 21:55Vattenflaska och mp3-spelare =)
Vattenflaska och mp3-spelare =)
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 00:05Mn garmin 305 är med på alla pass.....
Mn garmin 305 är med på alla pass.....
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 04:25Strävandet efter motvind får en att längta tills nästa löprunda, finns ingen härligare känsla! 😉
Strävandet efter motvind får en att längta tills nästa löprunda, finns ingen härligare känsla! 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 22:57Bänkpressen är min enda vän (L)
Bänkpressen är min enda vän (L)
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 10:05Ska väl vara mobilen, löptränar helst med musik!
Ska väl vara mobilen, löptränar helst med musik!
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 22:22Min rosa magväska.. där får jag plats med precis ALLT jag behöver, som.t.ex. mascara för att bättra på.
Min rosa magväska.. där får jag plats med precis ALLT jag behöver, som.t.ex. mascara för att bättra på.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 14:29Min egenhändigt sammanställda och brända CD med musik till mina yogapass. Jag har ändrat innehållet lite efter hand och bränt nya skivor, men karaktären på musiken är i huvudsak oförändrad. Konstigt nog tröttnar jag aldrig på den, snarare tvärt om, trots
Min egenhändigt sammanställda och brända CD med musik till mina yogapass. Jag har ändrat innehållet lite efter hand och bränt nya skivor, men karaktären på musiken är i huvudsak oförändrad. Konstigt nog tröttnar jag aldrig på den, snarare tvärt om, trots