Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 12:22Den bästa kompis jag har just nu är min merinoulltröja. Den är guld värd då den inte blir smutsig, jag vet inte hur det går till men man kan faktiskt ha den hur länge som helst utan att den börjar lukta.
Den bästa kompis jag har just nu är min merinoulltröja. Den är guld värd då den inte blir smutsig, jag vet inte hur det går till men man kan faktiskt ha den hur länge som helst utan att den börjar lukta.
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 22:08Mina Elite Parabolic-rullar som används flitigt i väntan på plusgrader och rena asfaltsvägar.
Mina Elite Parabolic-rullar som används flitigt i väntan på plusgrader och rena asfaltsvägar.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 20:37X10 mini+Buddy Runner+konvertera rundan för att få in den på FB. 😀
X10 mini+Buddy Runner+konvertera rundan för att få in den på FB. 😀
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 15:38Pulsklockan är given!
Pulsklockan är given!
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 18:55Pulsklockan. Den är ovärderlig vid konditionsträningen.
På andra plats, en Kettlebell.
Pulsklockan. Den är ovärderlig vid konditionsträningen.
På andra plats, en Kettlebell.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 22:02BILD:http://www.icebug.se/dm_pictures/PYTHO2_BUGrip_Poison-Blk_617_X4T912.jpg
Mina fantastiska Icebug !
BILD:http://www.icebug.se/dm_pictures/PYTHO2_BUGrip_Poison-Blk_617_X4T912.jpg
Mina fantastiska Icebug !
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 13:23Min Garmin 305 så klart. (H)
Min Garmin 305 så klart. (H)
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:41Min Garmin 310xt. Om inte den är med räknas det inte som träning.
Min Garmin 310xt. Om inte den är med räknas det inte som träning.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:52Leif Nilsson i Hbg är ett shysst träningshjälpmedel, han har alla möjliga attiraljer & gadgets på kroppen så att jag kan få all möjlig info efter våra långpass.
Frågan är hur jag klarat mig utan Leffe innan?
(H)
Leif Nilsson i Hbg är ett shysst träningshjälpmedel, han har alla möjliga attiraljer & gadgets på kroppen så att jag kan få all möjlig info efter våra långpass.
Frågan är hur jag klarat mig utan Leffe innan?
(H)
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:27😀
😀