Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 18:10Mina stavar, utan dom är jag inget!!!
Mina stavar, utan dom är jag inget!!!
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 18:46Min pulsklocka är ett måste.
jag för statistik över min puls, även kacl och fett som jag gör av med på varje pass för att se hur pulsen förändras under en längre period.
tränar jag rätt på främst konditionen så bör pulsen bli bättre eller ja lägre iaf ;
Min pulsklocka är ett måste.
jag för statistik över min puls, även kacl och fett som jag gör av med på varje pass för att se hur pulsen förändras under en längre period.
tränar jag rätt på främst konditionen så bör pulsen bli bättre eller ja lägre iaf ;
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 11:33Min pulsklocka och min pannlampa. Bästa kompisarna i vintermörkret..
Min pulsklocka och min pannlampa. Bästa kompisarna i vintermörkret..
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 12:05Min keps.
Min keps.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 13:42mp3 spelare är min bästa träningspryl
mp3 spelare är min bästa träningspryl
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 17:17Min cykel utan tvivel.
Min cykel utan tvivel.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 22:04Mina mbt-skor är helt fantastiskt underbara när jag ska ut och gå. Eller rättare sagt går jag ut och gå bara för att få gå i mina MBT...!(L)
Mina mbt-skor är helt fantastiskt underbara när jag ska ut och gå. Eller rättare sagt går jag ut och gå bara för att få gå i mina MBT...!(L)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 23:09Hunden, så klart!
Hunden, så klart!
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 09:17Min neongula NIKE dry fit tröja, och ipoden 😀
Min neongula NIKE dry fit tröja, och ipoden 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:02MIn Garmin 305 och tröja från Craft! Vinter kör jag superunderstället och sommar deras andra!
MIn Garmin 305 och tröja från Craft! Vinter kör jag superunderstället och sommar deras andra!