Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 16:00Min Garmin for runner 305 (L), min kodiak kajak, mina Nike löpskor är mina bästa träningsleksaker + min fantastiska kropp som gör träningen möjlig 🙂
Ha det bra och ha en bra alla (L)-dag
Hälsningar
Anders C
Min Garmin for runner 305 (L), min kodiak kajak, mina Nike löpskor är mina bästa träningsleksaker + min fantastiska kropp som gör träningen möjlig 🙂
Ha det bra och ha en bra alla (L)-dag
Hälsningar
Anders C
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 16:02För mig är det min Android-telefon som kör ett program som heter budyrunner. Den loggar min framfart som en GPS och tar statistik på tider, tempo, hastighet, sträcka och laddar upp på en websida där jag kan kolla på allt och jämföra hur jag utvecklas. Pro
För mig är det min Android-telefon som kör ett program som heter budyrunner. Den loggar min framfart som en GPS och tar statistik på tider, tempo, hastighet, sträcka och laddar upp på en websida där jag kan kolla på allt och jämföra hur jag utvecklas. Pro
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:11Pulsklockan Garmin 405, och sedan mp3-spelaren med radioprogram (på minuten eller spanarna, kan höra hur många som helst)
Pulsklockan Garmin 405, och sedan mp3-spelaren med radioprogram (på minuten eller spanarna, kan höra hur många som helst)
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 18:12Min Ipod och möjligtvis min GPS, men utan Ipod är det nästan omöjligt att träna.
Min Ipod och möjligtvis min GPS, men utan Ipod är det nästan omöjligt att träna.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 14:40Min Suunto T3! När jag tränat så talar den alltid om hur det gick och jag blir väldigt glad när den ger mig beröm och jag får ett högt TE-värde! "TE 4,7 - Hurra!" Den är lite min kompis både på armen och på styret.
Min Suunto T3! När jag tränat så talar den alltid om hur det gick och jag blir väldigt glad när den ger mig beröm och jag får ett högt TE-värde! "TE 4,7 - Hurra!" Den är lite min kompis både på armen och på styret.
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 14:40...och vitt vaselin...
...och vitt vaselin...
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 20:01Garmin FR 405 (L)
Garmin FR 405 (L)
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 12:47Min liggcykel (t+)
Min liggcykel (t+)
Quote from ellen olsson on 17 February 2010, 14:39Vilan är jätteviktig så därför är sängen min bästa träningspryl.
Vilan är jätteviktig så därför är sängen min bästa träningspryl.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 09:35Mina Fighter 14 oz sparringhandskar, det blir inte samma swung i slagen om jag måste använda några andra.
Mina Fighter 14 oz sparringhandskar, det blir inte samma swung i slagen om jag måste använda några andra.