Quote from Torbjörn Ohlsson on 15 May 2007, 23:22Då kör vi när du kommer "hem"! vi är ju ett litet gäng som cyklar...
Då kör vi när du kommer "hem"! vi är ju ett litet gäng som cyklar...
Quote from ellen olsson on 15 May 2007, 23:26> Under Girot i slutet av 8o-talet ställde man in en passage över Stelvio? Tror jag det var! för att det snöat 10cm på natten.
Kan det inte ha varit Passo Gavia? Det är ju ett klassiskt "vinterväderspass" och har drabbats oftare än Stelvio av dåligt väde
> Under Girot i slutet av 8o-talet ställde man in en passage över Stelvio? Tror jag det var! för att det snöat 10cm på natten.
Kan det inte ha varit Passo Gavia? Det är ju ett klassiskt "vinterväderspass" och har drabbats oftare än Stelvio av dåligt väde
Quote from Christian Wahlberg on 15 May 2007, 23:30Glumslöv, oops, det hade jag ingen aning om. Vilken tur att Kristoffer håller ordning på tjejerna här 🙂
Vind har vi ju så det räcker och blir över ibland.
Glumslöv, oops, det hade jag ingen aning om. Vilken tur att Kristoffer håller ordning på tjejerna här 🙂
Vind har vi ju så det räcker och blir över ibland.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 15 May 2007, 23:33stenkoll, vet du, Jonas. man får ju ta sina chanser att ragga 😉
stenkoll, vet du, Jonas. man får ju ta sina chanser att ragga 😉
Quote from Christian Wahlberg on 15 May 2007, 23:33Haha, klart jag hänger på, det är väl snarare frågan om ni hänger på 😉
Min brist på koll kanske förklarar en del!
Haha, klart jag hänger på, det är väl snarare frågan om ni hänger på 😉
Min brist på koll kanske förklarar en del!
Quote from Torbjörn Ohlsson on 15 May 2007, 23:35Jag ändrade mitt inlägg precis när du skrev... Sorry, men det är klart vi ska cykla någon dag - även om Karin inte är på. Vi brukar ju vara ett gäng från Malmö som drar ut på lite långturer på helgerna. Säg till omdu vill... Vi kör nog antingen på lördag
Jag ändrade mitt inlägg precis när du skrev... Sorry, men det är klart vi ska cykla någon dag - även om Karin inte är på. Vi brukar ju vara ett gäng från Malmö som drar ut på lite långturer på helgerna. Säg till omdu vill... Vi kör nog antingen på lördag
Quote from Christian Wahlberg on 15 May 2007, 23:45Det verkar ju kunna blåsa en del både på lördag och söndag så kanske. TROTs att inte Karin är med 😉
Det verkar ju kunna blåsa en del både på lördag och söndag så kanske. TROTs att inte Karin är med 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 16 May 2007, 00:16haha 😛 Ni får ha så kul i blåsten då!
Jo i sommar ska de cyklas, iaf i Laholm. 🙂 Skåne vet ja inte, har inte bott där på hrm..länge, så ja är ju bara "turist" när ja e där (Har ingenstans o bo m.a.o)
haha 😛 Ni får ha så kul i blåsten då!
Jo i sommar ska de cyklas, iaf i Laholm. 🙂 Skåne vet ja inte, har inte bott där på hrm..länge, så ja är ju bara "turist" när ja e där (Har ingenstans o bo m.a.o)
Quote from Torbjörn Ohlsson on 16 May 2007, 00:19Det går säkert att fixa Karin! 😉
Det går säkert att fixa Karin! 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 11:08Annars finns det ju en del tämligen platt mark nära Norrköping också, här på Östgötaslätten.
Här har det blåst ngt rent f. --igt ett par dar nu, kan säkert ta i mer, men det känns kallt, går rakt igenom de kläder man enligt termometern trodde var lagom
Annars finns det ju en del tämligen platt mark nära Norrköping också, här på Östgötaslätten.
Här har det blåst ngt rent f. --igt ett par dar nu, kan säkert ta i mer, men det känns kallt, går rakt igenom de kläder man enligt termometern trodde var lagom