Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 11:51Kul att frågan fick en sådan vändning;)
Ja du har så rätt Lingling! Termometern säger en sak o fakta en annan.
Bra att veta att vättern körs i både ur o skur.
Blåser det mycket får man ta rygg på någon större för att slippa blåsa av vägen.
Kul att frågan fick en sådan vändning;)
Ja du har så rätt Lingling! Termometern säger en sak o fakta en annan.
Bra att veta att vättern körs i både ur o skur.
Blåser det mycket får man ta rygg på någon större för att slippa blåsa av vägen.
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 15:15188 cm och cyklar med en Ardbeg cykeltröja, så ta rygg på mig, det brukar vara populärt (t+) när det blåser. Kan ha att göra med att jag inte direkt är en liten kille !! 😉
188 cm och cyklar med en Ardbeg cykeltröja, så ta rygg på mig, det brukar vara populärt (t+) när det blåser. Kan ha att göra med att jag inte direkt är en liten kille !! 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 19:35Låter tryggt med lite "stor" växta för oss lite mindre:-)
Funderade ett tag på blytyngder runt magen för att inte flyga bort i sidvindarna ha ha.
Har ännu inte vant mig vid min "lätta" cykel väger 1,2 kg ( inte jag alltså)helt vansinnigt emot min Skepp
Låter tryggt med lite "stor" växta för oss lite mindre:-)
Funderade ett tag på blytyngder runt magen för att inte flyga bort i sidvindarna ha ha.
Har ännu inte vant mig vid min "lätta" cykel väger 1,2 kg ( inte jag alltså)helt vansinnigt emot min Skepp
Quote from Emma Sjöberg on 24 May 2007, 13:22VA.. har du en cykel som väger 1,2 kg???
VA.. har du en cykel som väger 1,2 kg???
Quote from Anders Wallerstedt on 28 May 2007, 13:101.2 kg, ja det är nog en såndär cirkuscykel, eller så är det vikten på ramen hon menar.
1.2 kg, ja det är nog en såndär cirkuscykel, eller så är det vikten på ramen hon menar.
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 17:42När jag köpte cykeln så sa han i affären att den bara vägde 1,2 kg . Ha ha tyckte att den var tung för att väga så lite men självklart är det bara ramen som väger så men har förstått att det är VIKTIGT att ha en lätt ram för cykelns totalvikt. Den är dock
När jag köpte cykeln så sa han i affären att den bara vägde 1,2 kg . Ha ha tyckte att den var tung för att väga så lite men självklart är det bara ramen som väger så men har förstått att det är VIKTIGT att ha en lätt ram för cykelns totalvikt. Den är dock
Quote from Emma Sjöberg on 28 May 2007, 22:40Hmm.. svår fråga Jonas.. vad sägs om att ta av hatten först så vi får se?? 🙂
Hmm.. svår fråga Jonas.. vad sägs om att ta av hatten först så vi får se?? 🙂
Quote from Elisabeth Mosleth on 28 May 2007, 23:32Med risk för att glida in på ämnet igen 😉 Är det så att det blåser ovanligt mycket denna våren i Uppsalatrakten? Kan inte minnas att det blåste så i Göteborg, eller är det bara för att GBG är mer kuperat?
/K
Med risk för att glida in på ämnet igen 😉 Är det så att det blåser ovanligt mycket denna våren i Uppsalatrakten? Kan inte minnas att det blåste så i Göteborg, eller är det bara för att GBG är mer kuperat?
/K
Quote from ellen olsson on 29 May 2007, 00:13Den här våren är väldigt blåsig i Göteborgstrakten också...
Den här våren är väldigt blåsig i Göteborgstrakten också...
Quote from Lotta W on 29 May 2007, 10:02... och jag som trodde att det tog halva rundan för mig att få upp trycket i benen 😉
... och jag som trodde att det tog halva rundan för mig att få upp trycket i benen 😉