Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 10:53Jag tycker att man ska pendla på det som gör en glad (*). Jag började med "vanlig vardagscykel". Sen hybrid. Och nu CX. Den sista är den som gör mig gladast.
Och detta trots att jag bara har 8 km enkel väg, och inte borde få ha på mig tights och cykla m
Jag tycker att man ska pendla på det som gör en glad (*). Jag började med "vanlig vardagscykel". Sen hybrid. Och nu CX. Den sista är den som gör mig gladast.
Och detta trots att jag bara har 8 km enkel väg, och inte borde få ha på mig tights och cykla m
Quote from Funbeat user on 28 August 2017, 17:45Gammal tråd men iom att man får upp den via sökmotorer när man läser om cyklar så vill jag ändå dela min aspekt.
Precis som TS flyttade jag närmre jobbet o vill börja cykelpendla.
Jag sålde GT dieseln till förmån för en volvo och båt och en cykel.
Jag fö
Gammal tråd men iom att man får upp den via sökmotorer när man läser om cyklar så vill jag ändå dela min aspekt.
Precis som TS flyttade jag närmre jobbet o vill börja cykelpendla.
Jag sålde GT dieseln till förmån för en volvo och båt och en cykel.
Jag fö
Quote from Funbeat user on 5 September 2017, 19:39hmm, alltid en svår fråga och brukar tycka det är individanpassat beroende på vad man själv trivs med. En hemsida som är bra för tips och vägledning är www.köpacykel.nu
Där brukar jag få bra inspo, dem rankar TOP 10 vanligaste cyklarna. 🙂
lycka till!
hmm, alltid en svår fråga och brukar tycka det är individanpassat beroende på vad man själv trivs med. En hemsida som är bra för tips och vägledning är http://www.köpacykel.nu
Där brukar jag få bra inspo, dem rankar TOP 10 vanligaste cyklarna. 🙂
lycka till!