Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:23Varför skulle en cykel se mer high tech ut med bar ends?
Varför skulle en cykel se mer high tech ut med bar ends?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:31Igår såg jag en herre på hybrid med tempobågar.
Det såg lite "annorlunda" ut.
Igår såg jag en herre på hybrid med tempobågar.
Det såg lite "annorlunda" ut.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 13:35Köp en touringcykel? Om ni får tag i en alltså.
Ser ut som en racer, växlar och bockstyre som en racer, men tyngre ram, & gjord för att hänga på packning. Ska det jobbpendlas så är det troligen en mkt bra lösning.
Köp en touringcykel? Om ni får tag i en alltså.
Ser ut som en racer, växlar och bockstyre som en racer, men tyngre ram, & gjord för att hänga på packning. Ska det jobbpendlas så är det troligen en mkt bra lösning.
Quote from Johan Lindh on 24 August 2011, 13:52Mina barends ger minst 4 handpositioner.
(L) touringcyklar
Mina barends ger minst 4 handpositioner.
(L) touringcyklar
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 16:06Barends ger lika många handpositioner som folk normalt använder på bockstyren. Och det enda som egentligen är oväsentligt är att du kan vrida handen så att den är parallell med kroppen, dvs på samma sätt som om du låter den hänga längs med sidan.
Ta mig
Barends ger lika många handpositioner som folk normalt använder på bockstyren. Och det enda som egentligen är oväsentligt är att du kan vrida handen så att den är parallell med kroppen, dvs på samma sätt som om du låter den hänga längs med sidan.
Ta mig
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 16:07Försök ligga nere i bocken på barends.
Försök ligga nere i bocken på barends.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 16:11De gånger jag ser folk cykelpendla i bocken årligen kan jag med lätthet räkna på ena handens fingrar.
De gånger jag ser folk cykelpendla i bocken årligen kan jag med lätthet räkna på ena handens fingrar.
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 16:13Stackare, var det i en bandsåg olyckan hände?
Stackare, var det i en bandsåg olyckan hände?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 16:32Lustigt att så många klagar över ont både här o där när det ändå inte har någon betydelse om hur man sitter på en cykel med händer, fötter och gullegumpen?
Lustigt att så många klagar över ont både här o där när det ändå inte har någon betydelse om hur man sitter på en cykel med händer, fötter och gullegumpen?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 17:44Menar du att det inte ens är fem Bruse, eller hur tänkte du nu?
Och jo, jag tycker att det spelar roll hur man sitter, därför har jag barends på den cykel jag har med rakt styre. Men jag hävdar att det är däremot fullt tillräckligt för de flesta.
Jag ha
Menar du att det inte ens är fem Bruse, eller hur tänkte du nu?
Och jo, jag tycker att det spelar roll hur man sitter, därför har jag barends på den cykel jag har med rakt styre. Men jag hävdar att det är däremot fullt tillräckligt för de flesta.
Jag ha