Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 17:51herregud ni är så nördiga så det inte är klokt 😉
herregud ni är så nördiga så det inte är klokt 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 17:55eller så har vi sett maaassor av trådar med diverse spörsmål.
eller så har vi sett maaassor av trådar med diverse spörsmål.
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 17:57Ni glömmer en parameter. Det är en man som ska ha cykeln. En man vill ha en snygg, snabb, lätt, statusfylld cykel. Inte en tantcykel.
Ni glömmer en parameter. Det är en man som ska ha cykeln. En man vill ha en snygg, snabb, lätt, statusfylld cykel. Inte en tantcykel.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 18:1616 km pendling....känns inte som att behovet av varierad sittställning är den viktigaste faktorn. Men barends är skönt och tillräckligt.
En Scott Sub 20 funkar säkert även om det såklart finns roligare/bättre/dyrare cyklar....men de cyklarna kan han ju k
16 km pendling....känns inte som att behovet av varierad sittställning är den viktigaste faktorn. Men barends är skönt och tillräckligt.
En Scott Sub 20 funkar säkert även om det såklart finns roligare/bättre/dyrare cyklar....men de cyklarna kan han ju k
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 18:19Men det är dumt att chansa.
Men det är dumt att chansa.
Quote from Rasmus Olsson on 24 August 2011, 18:2916 km idag blir lätt 16 mil imorrn.
16 km idag blir lätt 16 mil imorrn.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 19:34Frågan om det är möjligt att hitta en CX i samma prisklass?
Frågan om det är möjligt att hitta en CX i samma prisklass?
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 20:53Slänger mig vetgirigt in i tråden här, sorry.
Vad skulle i så fall vara fördelen med en CX istället för en racer? De är billigare och en kan byta däck (dvs cykla lite annat än bara landsväg) + sitta mer upprätt? Varför är det förresten bra att sitta mer
Slänger mig vetgirigt in i tråden här, sorry.
Vad skulle i så fall vara fördelen med en CX istället för en racer? De är billigare och en kan byta däck (dvs cykla lite annat än bara landsväg) + sitta mer upprätt? Varför är det förresten bra att sitta mer
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:00Går det i 50 knyck efter 100 meter så har du nytta av det då.
Går det i 50 knyck efter 100 meter så har du nytta av det då.
Quote from Funbeat user on 24 August 2011, 21:01Du kommer att få en hög diametralt motsatta svar på de frågorna skulle jag tro :-).
Du kommer att få en hög diametralt motsatta svar på de frågorna skulle jag tro :-).