Quote from Guest on 15 May 2012, 17:08Jag har problem med att gpsen är dålig på min mobil, så jag tänkte kolla om det är någon som vet vilken mobil som har mest rättvisande gps? Eller är det apparna det beror på? I så fall, vilken är bästa appen för mätning av sträcka vid jogging?
Tack på fö
Jag har problem med att gpsen är dålig på min mobil, så jag tänkte kolla om det är någon som vet vilken mobil som har mest rättvisande gps? Eller är det apparna det beror på? I så fall, vilken är bästa appen för mätning av sträcka vid jogging?
Tack på fö
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 17:18Vilken app använder du?
Jag använder RunKeeper och det funkar utmärkt på min Sony Ericsson xperia Mini. FunBeat appen funkar däremot inte så bra, det lilla jag har testat den, den mäter fel för mig.
Vilken app använder du?
Jag använder RunKeeper och det funkar utmärkt på min Sony Ericsson xperia Mini. FunBeat appen funkar däremot inte så bra, det lilla jag har testat den, den mäter fel för mig.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:24Tack för svar 🙂
Jag har testat några olika appar, bland annat funbeats och runkeeper. Håller med om att runkeeper är bättre än funbeats, men det är marginellt, någon som vet om det finns någon ännu bättre?
Jag tänkte köpa ny mobil så om någon vet någon t
Tack för svar 🙂
Jag har testat några olika appar, bland annat funbeats och runkeeper. Håller med om att runkeeper är bättre än funbeats, men det är marginellt, någon som vet om det finns någon ännu bättre?
Jag tänkte köpa ny mobil så om någon vet någon t
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:34iPhone 4 och Endomondo funkar för mig.
iPhone 4 och Endomondo funkar för mig.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:34Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 10:56Jag var med och testade löparappar till Androidtelefoner för två år sedan. Det har hänt en del sedan dess men resultatet visade att apparna betyder minst lika mycket som telefonerna för noggrannhet. Dessutom finns det en del andra aspekter att överväga ä
Jag var med och testade löparappar till Androidtelefoner för två år sedan. Det har hänt en del sedan dess men resultatet visade att apparna betyder minst lika mycket som telefonerna för noggrannhet. Dessutom finns det en del andra aspekter att överväga ä
Quote from Jonny Persson on 16 May 2012, 12:34OBS att ingen smartphone med GPS + träningsapp eller GPS-klocka kan mäta sig med en riktig klocka och en bra kontrollmätning.
OBS att ingen smartphone med GPS + träningsapp eller GPS-klocka kan mäta sig med en riktig klocka och en bra kontrollmätning.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 13:41Det är ett riktigt påpekande. GPS-appar och GPS-klockor ger ingen exakt sträckmätning. Däremot är en riktigt träningsklocka med GPS att föredra framför en mobiltelefon med träningsapp.
Det är ett riktigt påpekande. GPS-appar och GPS-klockor ger ingen exakt sträckmätning. Däremot är en riktigt träningsklocka med GPS att föredra framför en mobiltelefon med träningsapp.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 13:49Jag har HTC Sensation och använder mig av endomondo. Tycker att den fungerar bra. Har sprungit i sällskap som har GPS klocka och då har vi stämt överens.
Jag vill inte springa utan mobil men ångrar nu att jag har en som är så fruktansvärt stor. Den får
Jag har HTC Sensation och använder mig av endomondo. Tycker att den fungerar bra. Har sprungit i sällskap som har GPS klocka och då har vi stämt överens.
Jag vill inte springa utan mobil men ångrar nu att jag har en som är så fruktansvärt stor. Den får
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 13:55Fram med nål och tråd!
Annars fick jag tipset att klämma fast telefonen mellan skinkorna. Har inte provat själv ännu...
Fram med nål och tråd!
Annars fick jag tipset att klämma fast telefonen mellan skinkorna. Har inte provat själv ännu...