Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 13:04För mig är tiden "porren". Trodde inte att jag skulle överleva jogg i över en timme. Nu är jag uppe i 80 min, för mig en jätteprestation! Sen distansen, ja.. kul o se att jag kan hålla jämnt tempo, annars bara en bonus... typ som att se kcal förbrukningen
För mig är tiden "porren". Trodde inte att jag skulle överleva jogg i över en timme. Nu är jag uppe i 80 min, för mig en jätteprestation! Sen distansen, ja.. kul o se att jag kan hålla jämnt tempo, annars bara en bonus... typ som att se kcal förbrukningen
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 13:36MoA, du kör ju endomondo, betalversionen kan du programmera egna intervallpass i - både tid och avstånd blandat som du vill.
MoA, du kör ju endomondo, betalversionen kan du programmera egna intervallpass i - både tid och avstånd blandat som du vill.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 13:53Min erfarenhet hittills efter 8 månaders loggning med mobil och på sistone gps-klocka är att både mobiler och gps-klockor loggar bra OM man ger dom rätt förutsättningar. Klockan på armen är självklart men många har mobilen i fickan och då sjunker kvalitet
Min erfarenhet hittills efter 8 månaders loggning med mobil och på sistone gps-klocka är att både mobiler och gps-klockor loggar bra OM man ger dom rätt förutsättningar. Klockan på armen är självklart men många har mobilen i fickan och då sjunker kvalitet
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 08:47Mikael: Du skrev: "bra batteritid (klarar en mara)"
Fast då menade du nog mest om DU (eller någon annan snabbare än jag = nästan alla på hela funbeat) springer en mara. En höftad tidsangivelse hade kanske varit mer informativ för oss långsamma sniglar? :-
Mikael: Du skrev: "bra batteritid (klarar en mara)"
Fast då menade du nog mest om DU (eller någon annan snabbare än jag = nästan alla på hela funbeat) springer en mara. En höftad tidsangivelse hade kanske varit mer informativ för oss långsamma sniglar? :-
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 09:02Nja, jag tänkte mig att den åtminstone ska klara 6 timmar på en full laddning och det är ju åtminstone maxgränsen på Stockholm Marathon.
Nja, jag tänkte mig att den åtminstone ska klara 6 timmar på en full laddning och det är ju åtminstone maxgränsen på Stockholm Marathon.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 09:07Okej, vad bra! 😀 Då var jag bara överdrivet negativ i mitt tänk där.
I stand corrected.
Okej, vad bra! 😀 Då var jag bara överdrivet negativ i mitt tänk där.
I stand corrected.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 09:08Oj va många svar, tack så jättemycket!
Tack för utförligt inlägg Mikael.
Jag ska testa endomondo och kolla in swedroid också 🙂
Oj va många svar, tack så jättemycket!
Tack för utförligt inlägg Mikael.
Jag ska testa endomondo och kolla in swedroid också 🙂