Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVilken pannlampa?
You need to log in to create posts and topics.

"Mitt inlägg som du citerar var generellt skrivet om fenomenet att vissa vill ha de finaste grejorna utan att vara villiga att betala vad de är värda!"

Men TS vill inte ha dom finaste grejerna utan att betala vad de är värde. Han vill ha tips om en lampa

Om man tar Tors lampa från XXL och köper den lite "lyxigare" huvudställningen så får man en riktigt bra pannlampa. Den fungerar bra för löpning på skogsstigar och nattorientering.

Nu blir det ju sammanlagt lite mer än 300-500 kr, men vill man betala lit

Ja, Christer den eller oftare den mindre och normalt billigare släktingen mj-808 används flitigt i Natt-OL.

En bra huvudställning kostar väl inte mer än 2-3 1)hundra? Minns inte vad jag fick ge extra för min från LedSmi.

Man får komma håg att Natt-OL ibland bedrivs med halogenlampor, med lite sämre tillförlitlighet än LED. Men de är ganska billiga.:-)

Man får komma håg att Natt-OL ibland bedrivs med halogenlampor, med lite sämre tillförlitlighet än LED. Men de är ganska billiga.:-)

"Om man tar Tors lampa från XXL och köper den lite "lyxigare" huvudställningen så får man en riktigt bra pannlampa. Den fungerar bra för löpning på skogsstigar och nattorientering."

Tottemans tips är mycket bättre tycker jag!

Köp riktiga lampor.

Jag ansluter mig till Tottemans råd. 🙂

mj-808 kostar 1000 spänn utan huvudställning!