Quote from Elias Engqvist on 13 October 2009, 10:51Min batteristapel blir klart mindre då batteriet är dåligt. (F.ö. räcker batteriet c:a 5-6 timmar beroende på temperatur bl.a.?)
Vad gäller träd tycker jag inte det är några stora problem. Husväggar kan få klockan att tro att jag sprungit en 20-50 m vid
Min batteristapel blir klart mindre då batteriet är dåligt. (F.ö. räcker batteriet c:a 5-6 timmar beroende på temperatur bl.a.?)
Vad gäller träd tycker jag inte det är några stora problem. Husväggar kan få klockan att tro att jag sprungit en 20-50 m vid
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 12:30tycker den fungerar bra. Självklart bereor det också på var man har sin "puck". Brukar själv placera min i nätfickan ovanpå topplocket på min löpryggsäck då jag använder den (använder den nästan bara då jag är ute och springer i terräng /myrar osv). Har b
tycker den fungerar bra. Självklart bereor det också på var man har sin "puck". Brukar själv placera min i nätfickan ovanpå topplocket på min löpryggsäck då jag använder den (använder den nästan bara då jag är ute och springer i terräng /myrar osv). Har b