Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 11:58Fredrik: Hmmmm! Var kommer du ifrån? Du verkar ha assimilerats i Mölndal.
Fredrik: Hmmmm! Var kommer du ifrån? Du verkar ha assimilerats i Mölndal.
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 14:26från farsta söderut= skåne
ovanför solna= norrlanddet är inte för inte det kallas lapplandsväsby
de har ett ruggit bra hockeylag förövrigt.
från farsta söderut= skåne
ovanför solna= norrland
det är inte för inte det kallas lapplandsväsby
de har ett ruggit bra hockeylag förövrigt.
Quote from Christian Wahlberg on 18 December 2007, 15:29Men vänta nu här, ligger inte Farsta norr om polcirkeln?
Men vänta nu här, ligger inte Farsta norr om polcirkeln?
Quote from ellen olsson on 18 December 2007, 16:19Farsta ligger vid Stenbockens vändkrets... 😉
Farsta ligger vid Stenbockens vändkrets... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 19 December 2007, 08:11Nänä.. jag är Stenbock och jag ser ingen Farsta här 😉
Nänä.. jag är Stenbock och jag ser ingen Farsta här 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 09:29Massa namn fladdrar förbi här och för många Stockholmare i innerstan så är det grekiska alltihopa.. Finns ju innerstadare som tror man måste ha pass med sig när man passerar Vägtullskamerorna !! 😀
Dock är jag själv inte sådan utan väl berest i vårt avl
Massa namn fladdrar förbi här och för många Stockholmare i innerstan så är det grekiska alltihopa.. Finns ju innerstadare som tror man måste ha pass med sig när man passerar Vägtullskamerorna !! 😀
Dock är jag själv inte sådan utan väl berest i vårt avl
Quote from Christian Wahlberg on 19 December 2007, 10:44Dom ligger väl rätt nära varandra i vilket fall...
Dom ligger väl rätt nära varandra i vilket fall...
Quote from Alva Nordin on 19 December 2007, 12:04Det var ett evigt tjat om det här Skåne. Men var ligger det?! Själv har jag då aldrig sett röken av det.
Det var ett evigt tjat om det här Skåne. Men var ligger det?! Själv har jag då aldrig sett röken av det.
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 13:01IDA: Om du vänder på kartboken så hittar du kanske till Skåne.. 😉
Fast hur var det nu. Allt norr om Småland är väl Norrland.... (H:)
IDA: Om du vänder på kartboken så hittar du kanske till Skåne.. 😉
Fast hur var det nu. Allt norr om Småland är väl Norrland.... (H:)
Quote from Alva Nordin on 19 December 2007, 13:26Allt norr om småland...Definitivt störst med andra ord. Dessutom bäst och vackrast (H)
Allt norr om småland...Definitivt störst med andra ord. Dessutom bäst och vackrast (H)