Quote from Alva Nordin on 19 December 2007, 13:27Jag vill förresten också låna nåns cykel! Men ni envisas ju med att bo så långt bort allihop.
Jag vill förresten också låna nåns cykel! Men ni envisas ju med att bo så långt bort allihop.
Quote from Emma Sjöberg on 19 December 2007, 13:31Nuuuu börjar vi snacka... Heja på IDA!! Vad vill du låna för cykel?
Sen.. ska det vara på det här viset så kan vi i Norrland, eller vi superglada norrlänningar som förflyttat oss lite, stänga av vattenkraften så den bara hamnar hos norrlänningarna, så sk
Nuuuu börjar vi snacka... Heja på IDA!! Vad vill du låna för cykel?
Sen.. ska det vara på det här viset så kan vi i Norrland, eller vi superglada norrlänningar som förflyttat oss lite, stänga av vattenkraften så den bara hamnar hos norrlänningarna, så sk
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 15:13Oskarshamn, Ringhals och Barsebäck.............
Oskarshamn, Ringhals och Barsebäck.............
Quote from Emma Sjöberg on 19 December 2007, 15:20Du kan inte aaana hur glad jag är över att du inte sa Forsmark.. 😀
Ni klarar er nog.. ett tag... Men i längden så.. näähääädu! För sen kommer ni och vill ha skogens guld också!! Då säger vi.. nänänänä... nixpix.. plocka bär i din lövskog du! 😉
Du kan inte aaana hur glad jag är över att du inte sa Forsmark.. 😀
Ni klarar er nog.. ett tag... Men i längden så.. näähääädu! För sen kommer ni och vill ha skogens guld också!! Då säger vi.. nänänänä... nixpix.. plocka bär i din lövskog du! 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 15:30Vi samarbetar med Team Boumibol!
Vi samarbetar med Team Boumibol!
Quote from Alva Nordin on 19 December 2007, 15:45Jaa du Silva. Jag vet inte ens vad det finns för cyklar att välja mellan. De enda cyklar jag har erfarenhet av är spinningcyklar och min skrothög till cykel som jag köpte för hela 100 spänn för ca 5 år sen...Vore kul att nån gång prova en något bättre var
Jaa du Silva. Jag vet inte ens vad det finns för cyklar att välja mellan. De enda cyklar jag har erfarenhet av är spinningcyklar och min skrothög till cykel som jag köpte för hela 100 spänn för ca 5 år sen...Vore kul att nån gång prova en något bättre var
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 16:00Vem behöver vattenkraft och kärnkraft när man har dynamokraft!?
Vem behöver vattenkraft och kärnkraft när man har dynamokraft!?
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 16:08Precis
En ergo i vardagsrummet med en generator på svänghjulet det hade vairt nåt.
😉
Precis
En ergo i vardagsrummet med en generator på svänghjulet det hade vairt nåt.
😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 16:17Effekten att driva datorn fodrar mer än vad jag klarar att leverera.
Effekten att driva datorn fodrar mer än vad jag klarar att leverera.
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 16:22http://laptop.org/en/index.shtml
laddas med en vev så den borde väl passa eller?
http://laptop.org/en/index.shtml
laddas med en vev så den borde väl passa eller?