Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVilken sida!!!
You need to log in to create posts and topics.

Silva, jag vill ju självklart köra VR. Och sen tar vi det där med elitklassen (H) Men först och främst vill jag nog bara låna nåns cykel för att se om det där med utomhuscykling verkligen är så kul som alla säger!

Nä. Jag minns när frölunda efter några år i ettan gick upp igen efter att ha spöat Malmö med 3-1 i ett mer än fullsatt frölundaborg, det var 89 tror jag. Målvakten i Malmö hette.. Näe minns inte men va de Pekka? . 10300 pers ungefär. Det var så trångt at

sånt är så underbart.
idag har jag mest slängt käft med putte och nyman (spelare) under matchen.
man kan inte vara 100% koncentrerad alla matcher.
trevliga killar de där föresten

Fredrik: Nädu, norr om Hallandsåsen är definitionen. Där slutar Skåne och Norrland tar över.

Ida: Du löser licens och sedan kan du kalla dig elitcyklist.
Alla får vara med och leka utan urskiljning innan första rycket.

Jag har inget alls problem med defenitionen att norrland skulle börja norr om hallandsåsen. Det skulle ju betyda att det var mycket snö här nu hos mej o underbart skidföre! Men nu är det inte så. 🙁 Jag hoppas på snö i bergslagen i julhelgen. Jag tycker

Jahapp... Vad ska jag komma med nu då? *funderar*

Vi klarar oss på skogen, jakten, fisket och de utsökta spannmålsodlingarna vi har David..

Lite surströmming, mandelpärer, lök, äkta tunnbröd och en Norrlands Guld.. men daaah.. kan det bli nå bättre? 😀

Ja, det är en bra tråd. Men ingen vill väl sladda runt på cykel nu? vi tänker lite på skidföre och gamla o nya hockeyminnen 🙂 oxå. Jag har kommit fram till att det nog var 90 Frölunda gick upp i elitserien igen.

Silva - ORANGE?! Jag gillar den redan (H:) Var är dina trakter förresten?

Nu snackar vi silva, cykel och surströmming i samma tråd !!! Yes !!!
På tal om det undrar om vi skulle utlysa en surströmmingskiva så här i slutet på året. Du erbjöd dig som värd eller hur? Jag vet inte hur sugen Eva är på surströmming men jag är ju super