Quote from Emma Sjöberg on 20 December 2007, 09:59Ida.. har du aldrig hört talas om Mr Orange?? VA.. det är han jag kör på på min visningsbild... 🙂
Egentligen är väl det här fel tråd att avslöja att man bor straaaaax söder om dalälven nu då 😀 men jag bor i Tierp!Just Jonas.. många mellandagar å jag
Ida.. har du aldrig hört talas om Mr Orange?? VA.. det är han jag kör på på min visningsbild... 🙂
Egentligen är väl det här fel tråd att avslöja att man bor straaaaax söder om dalälven nu då 😀 men jag bor i Tierp!
Just Jonas.. många mellandagar å jag
Quote from Funbeat user on 20 December 2007, 10:11Norrland börjar med definition med just Dalälven! eller?
Då är du ju Sörlänning, Silva!
Norrland börjar med definition med just Dalälven! eller?
Då är du ju Sörlänning, Silva!
Quote from Emma Sjöberg on 20 December 2007, 10:21VEMS definition David?? Enligt Jonas I och Louise är jag norrlänning jue 😀
Mitt hjärta klappar för Norrland... där är jag uppväxt och fostrad i sann anda!
Åh det är där det finns backar.. å berg o fjäll o vaaackra vyer.. *suck*Det ska bli otroligt h
VEMS definition David?? Enligt Jonas I och Louise är jag norrlänning jue 😀
Mitt hjärta klappar för Norrland... där är jag uppväxt och fostrad i sann anda!
Åh det är där det finns backar.. å berg o fjäll o vaaackra vyer.. *suck*
Det ska bli otroligt h
Quote from Funbeat user on 20 December 2007, 13:34Fjärde klass i Orienteringsämne.
Fjärde klass i Orienteringsämne.
Quote from Christian Wahlberg on 20 December 2007, 15:37Enligt min definition så är David & Louise nära norrlandsgränsen oxå.
Enligt min definition så är David & Louise nära norrlandsgränsen oxå.
Quote from Pernilla Liljegren on 20 December 2007, 19:47Jonas: enligt din tidigare definition är jag i så fall född och uppvuxen i Norrland, om än strax norr om gränsen.
Jonas: enligt din tidigare definition är jag i så fall född och uppvuxen i Norrland, om än strax norr om gränsen.
Quote from Alva Nordin on 20 December 2007, 20:58Definitioner hit och dit...när man lyssnar på er låter det som att gränsen till Norrland kryper längre och längre söderut...snart tar Norrland över hela Sverige och sen blir ni glada lyckliga norrlänningar allihop! Grattis!
Definitioner hit och dit...när man lyssnar på er låter det som att gränsen till Norrland kryper längre och längre söderut...snart tar Norrland över hela Sverige och sen blir ni glada lyckliga norrlänningar allihop! Grattis!
Quote from Funbeat user on 20 December 2007, 21:01Ida, det tummar vi på 😀
Ida, det tummar vi på 😀
Quote from Funbeat user on 20 December 2007, 21:03Problemet är väl att befolkningen följer med söderut. . . . . . .annars är det lugnt.
Problemet är väl att befolkningen följer med söderut. . . . . . .annars är det lugnt.
Quote from Fredrik Närenfors on 20 December 2007, 21:44Men skåningarna har ju börjat jobba i Köpenhamn nu har jag hört så vi andra kanske får plats till slut 🙂
Men skåningarna har ju börjat jobba i Köpenhamn nu har jag hört så vi andra kanske får plats till slut 🙂