Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 16:36Nu blev det lite väl hetsk stämning här inne. Det är ju trots allt snart jul. 🙂
Nu blev det lite väl hetsk stämning här inne. Det är ju trots allt snart jul. 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 19 December 2007, 17:16Va?? Hemsk stämning?? Nää det tycker inte jag!!
Vi pratar ju... dynamo (cykelrelaterat)
Åsså försöker vi ju skaka fram en cykel till tjejen!!
😀Vad är du ute efter, vad vill du med din cykling? Har du mål som VR? TjejVR? Eller ska du tävla i elitkla
Va?? Hemsk stämning?? Nää det tycker inte jag!!
Vi pratar ju... dynamo (cykelrelaterat)
Åsså försöker vi ju skaka fram en cykel till tjejen!!
😀
Vad är du ute efter, vad vill du med din cykling? Har du mål som VR? TjejVR? Eller ska du tävla i elitkla
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 18:08Fint att du håller den norrländska (ångermanländska) fanan högt, Silva 😀 Synd bara att du håller på MoDo, vi vet ju alla att det är TIMRÅ man ska hålla på 😉 Jag har för övrigt anmält mig till ett triathlon så nu blir det cykla av 🙂 Men över vintern i
Fint att du håller den norrländska (ångermanländska) fanan högt, Silva 😀 Synd bara att du håller på MoDo, vi vet ju alla att det är TIMRÅ man ska hålla på 😉 Jag har för övrigt anmält mig till ett triathlon så nu blir det cykla av 🙂 Men över vintern i
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 18:11Kung Boumibol av Siam född 5/12-1927 har en massa kompisar här som samlar in bären och skickar dem söderut.
Utan Skåne med mer än hälften av livsmedelsindustrin blir det barkbröd och renlavar som du får äta, Silva. Kanske någon lax från Älvkarlebyn kan sl
Kung Boumibol av Siam född 5/12-1927 har en massa kompisar här som samlar in bären och skickar dem söderut.
Utan Skåne med mer än hälften av livsmedelsindustrin blir det barkbröd och renlavar som du får äta, Silva. Kanske någon lax från Älvkarlebyn kan sl
Quote from ellen olsson on 19 December 2007, 19:52MoDo? Timrå? Bah! Tacka vet jag när Lasse Nyström avgjorde SM-finalen 1978! Då vann rätt lag... 🙂 (L)
MoDo? Timrå? Bah! Tacka vet jag när Lasse Nyström avgjorde SM-finalen 1978! Då vann rätt lag... 🙂 (L)
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 19:55Tacka vet jag Jonas Bergqvists syster Marita.
Tacka vet jag Jonas Bergqvists syster Marita.
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 19:58Skellefteå??!! Aj då, det här var visst värre än man befarat........ 😉
Skellefteå??!! Aj då, det här var visst värre än man befarat........ 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 19 December 2007, 20:06Jag var i Farsta alldeles nyss och det ligger inte i Skåne kan jag ju förtälja.
Jag var i Farsta alldeles nyss och det ligger inte i Skåne kan jag ju förtälja.
Quote from Funbeat user on 19 December 2007, 20:23Det hade iofs varit bra om Farsta legat i göteborg för då hade det inte varit långt tiil Farstaregattan på Magelungen(H)
Det hade iofs varit bra om Farsta legat i göteborg för då hade det inte varit långt tiil Farstaregattan på Magelungen(H)
Quote from ellen olsson on 19 December 2007, 20:34Både Farsta och Göteborg ligger i (Blöt)Skåne iallafall. 😉
Både Farsta och Göteborg ligger i (Blöt)Skåne iallafall. 😉