Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:33"Ja, köpte jag en cykel för 49.999 kronor skulle min familj meddela med bestämdhet om vart jag kunde dra ... "
Daniel. Då är det dax att byta ut familjen;)
Jag har två cykler. En för ca 35000:- och en för >40000:-
Jag kollade/pillade på en av cyklarna
"Ja, köpte jag en cykel för 49.999 kronor skulle min familj meddela med bestämdhet om vart jag kunde dra ... "
Daniel. Då är det dax att byta ut familjen;)
Jag har två cykler. En för ca 35000:- och en för >40000:-
Jag kollade/pillade på en av cyklarna
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 18:45Vad var det för cykel?
Vad var det för cykel?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 01:17Apropå följebilar råkade jag köpa en Skoda för nästan en kvarts miljon år 2007. Om ett och ett halvt år har jag betalt den ...
Jag köpte bilen för att jag då behövde den i jobbet - nu tycker jag nog det hade varit roligare att lägga ut de pengarna jag b
Apropå följebilar råkade jag köpa en Skoda för nästan en kvarts miljon år 2007. Om ett och ett halvt år har jag betalt den ...
Jag köpte bilen för att jag då behövde den i jobbet - nu tycker jag nog det hade varit roligare att lägga ut de pengarna jag b
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 07:52Det var bättre förr. 1985 köpte jag en splitter ny sovjetisk Lada för 38.500. Körde den i 14 år. Betalade kontant. Bästa bilköp i mitt liv. Min fru vill anmäla avvikande mening.
Det var bättre förr. 1985 köpte jag en splitter ny sovjetisk Lada för 38.500. Körde den i 14 år. Betalade kontant. Bästa bilköp i mitt liv. Min fru vill anmäla avvikande mening.
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 09:07Jag köper också mina bilar kontant. Men inte för 38 000:-
Vänligen
P.
Jag köper också mina bilar kontant. Men inte för 38 000:-
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:08Tänkte fortsätta spinna vidare på ämnet, vilka skillnader finns de mellan de olika grupperna? sram force, sram red, shimano ultegra, shimano dura ace, campa athena, campa record, campa superrecord ?
Är det främst vikten som skiljer eller finns det någon
Tänkte fortsätta spinna vidare på ämnet, vilka skillnader finns de mellan de olika grupperna? sram force, sram red, shimano ultegra, shimano dura ace, campa athena, campa record, campa superrecord ?
Är det främst vikten som skiljer eller finns det någon
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:10Lager, material och finish är det som skiljer mest.
Lager, material och finish är det som skiljer mest.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:20Inget som påverkar prestandan nämnvärt med andra ord?
Inget som påverkar prestandan nämnvärt med andra ord?
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:20Kolla här för att jämföra grupper:
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=BUY_GRUPPO
Kolla här för att jämföra grupper:
http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=BUY_GRUPPO
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:27Jag tycker att lager eller brist på lager påverkar både prestanda och livslängd.
Jag tycker att lager eller brist på lager påverkar både prestanda och livslängd.