Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVilket mål har du med årets cykli …
You need to log in to create posts and topics.

Cykla till jobbet på mindre än 1 timme (det är bara drygt 25 km - men ca 4 km långa branta stigningar som tar rejält på benen... så egentligen kan man väl säga att målet är att bli snabbare på att cykla i backar).

HIM-cykling på mindre än 3 timmar.

- Cykla så många mil som möjligt och samtidigt ha så trevligt som möjligt!
- Försöka kliva ur min comfort zone och inse att regn INTE är farligt 😉

14 motionslopp i kalendern, kör jag 8-10 av dom är jag nöjd.
Resultat/placering oviktigt. Det handlar om

Vätternrundan utan draghjälp. Nytt försök på nonstop, blev pinkstopp efter 253k förra året. Inget koffein i gelpåsarna i år!

Överleva pöbeln på Götgatan.

Riktig Bruse. Og jeg skal bli ennu " smidigre og forsiktig i trafikken" .

Etter 25 *8000km= 200 000 så er statestikken for at jeg møter min IDIOT stor . ??

Att köra ett tiotal motionslopp och förhoppningsvis prestera något också. Höjdpunkten blir nog Bockstensturen 95km.

Att göra den planerade Frankrikeresan med stopp i Belgien på väg ner , för att köra flera välkända backar och berg.

Att behålla mina nuva

Inga direkta mål mer än att fortsätta ha riktigt kul i skogen, köra ett par MTB-tävlingar i H40-klassen och helst inte komma sist. Går det bra tar vi ett par till.

Jag kör också ett eget projekt: Vänersborg - Östersund - Trondheim - Vänersborg med full packning (eller ja, kanske inte tält...). Utmaningen står idag på 14 dagar. Frågan är om 1-2 dagar i Östersund ska räknas in i de 14 dagarna.

Cykla Tjejvättern under 3 tim 30 min. Cykla 100 mil under året!

Brukar cykla fram till det är Tjejvättern och sen inget mer. Men det ska bli ändring på i år, i år ska jag cykla även efter Tjejvättern 🙂

Att cykla så mycket och så njutbart som möjligt. Det innebär dock inte att jag inte tänker pressa mig för att bli bättre, snarare tvärtom, det är ju trots allt rätt njutbart med mjölksyra i benen. 🙂