Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 09:20Til lykke med ny sykkel. Den var snygg.
Så om du banter deg ned 3 kilo, så er ekvipasjen lik en bra raser sykkel. 🙂
Til lykke med ny sykkel. Den var snygg.
Så om du banter deg ned 3 kilo, så er ekvipasjen lik en bra raser sykkel. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 12:16Haha jag har tränat bort 5 kg bara i år! (60 mil på skidor samt inget raffinerat socker)) ska träna bort 10 kg till! Kvar blir inte ens en kolfiberram på 878gr
Haha jag har tränat bort 5 kg bara i år! (60 mil på skidor samt inget raffinerat socker)) ska träna bort 10 kg till! Kvar blir inte ens en kolfiberram på 878gr
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 14:38🙂
(t+)
🙂
(t+)
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 15:53Årets mål är 150 mil cykel innan Halvvättern.
När det målet är nått tänker jag vila en vecka innan det blir Vätternrundan.Efter det ska jag ägna sommaren och div. fincykling runt om i Skaraborg när vädret är fint.
Årets mål är 150 mil cykel innan Halvvättern.
När det målet är nått tänker jag vila en vecka innan det blir Vätternrundan.
Efter det ska jag ägna sommaren och div. fincykling runt om i Skaraborg när vädret är fint.
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 09:121. Hålla mig på hjulen
2. Pallplats i D-klass i Danmark.
1. Hålla mig på hjulen
2. Pallplats i D-klass i Danmark.
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 09:4540km på en timme, vändbana. Frågan är bara hur fan det ska gå till?
40km på en timme, vändbana. Frågan är bara hur fan det ska gå till?
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 14:23Mitt mål är enkelt, bara att cykla så mycket jag bara har möjlighet... och kaaanske att inte vara fullt så mycket solskenscyklist i år som jag varit tidigare. För blir det en regnig vår och sommar går det ju inte ihop med målet att cykla så mycket jag bar
Mitt mål är enkelt, bara att cykla så mycket jag bara har möjlighet... och kaaanske att inte vara fullt så mycket solskenscyklist i år som jag varit tidigare. För blir det en regnig vår och sommar går det ju inte ihop med målet att cykla så mycket jag bar
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 14:25Kom på att jag ju har ett mål till, att cykla den vackra vägen ut till Vårdö på Åland och över dit och cykla runt där, det som inte hanns med på semestern förra sommaren när jag hade den dåliga smaken att bli sjuk min sista semestervecka.
Edit kom på yt
Kom på att jag ju har ett mål till, att cykla den vackra vägen ut till Vårdö på Åland och över dit och cykla runt där, det som inte hanns med på semestern förra sommaren när jag hade den dåliga smaken att bli sjuk min sista semestervecka.
Edit kom på yt
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 15:49Ubåt9 skulle sitta fint.
Ubåt9 skulle sitta fint.
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 10:45M40 sm guld i xco och mtb enduro.
M40 sm guld i xco och mtb enduro.