Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 11:03Mitt mål 2013:
Cykla till jobbet från mars t o m oktober.
Hisingen runt.
Halvvättern.
Och några motionslopp till.
Som någon annan skrev också, bara cykla när solen skiner! 🙂 Hur det nu ska gå till när man bor i Göteborg!
Mitt mål 2013:
Cykla till jobbet från mars t o m oktober.
Hisingen runt.
Halvvättern.
Och några motionslopp till.
Som någon annan skrev också, bara cykla när solen skiner! 🙂 Hur det nu ska gå till när man bor i Göteborg!
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 10:311) Köpa minst en ny cykel (avklarad)
2) Mer, längre, hårdare och snabbare
3) Undvika att bli påkörd av gubbjävlar som inte kan framföra deras bil på säkert sätt.
4) Njuta. Varje sekund på cykeln ska njutas och uppskattas 🙂
1) Köpa minst en ny cykel (avklarad)
2) Mer, längre, hårdare och snabbare
3) Undvika att bli påkörd av gubbjävlar som inte kan framföra deras bil på säkert sätt.
4) Njuta. Varje sekund på cykeln ska njutas och uppskattas 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 14:06Tänkte köra några lopp i både Långloppscupen och XC-Cupen plus några motionslopp på landsväg: http://www.motionskalender.se/
Tänkte köra några lopp i både Långloppscupen och XC-Cupen plus några motionslopp på landsväg: http://www.motionskalender.se/
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 10:22Dags att stämma av hur det gick med årets cykelmål. Min första säsong med riktig cykel.
För min del satte jag slutligen målet till 600 mil och är nu uppe i 585 mil på min nya CX. Jag är dock fortfarande en hopplös vackert väder cyklist men det har varit
Dags att stämma av hur det gick med årets cykelmål. Min första säsong med riktig cykel.
För min del satte jag slutligen målet till 600 mil och är nu uppe i 585 mil på min nya CX. Jag är dock fortfarande en hopplös vackert väder cyklist men det har varit
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 13:13Jag utförde min utmaning att cykla Stockholm - Köpenhamn - Oslo - Stockholm på 12 dagar. Det blev så....fast åt andra hållet!
Stockholm - Oslo - Köpenhamn - Stockholm!
Det var inga problem att cykla ca 15-22mil per dag och kroppen vande sig. Som "uppvä
Jag utförde min utmaning att cykla Stockholm - Köpenhamn - Oslo - Stockholm på 12 dagar. Det blev så....fast åt andra hållet!
Stockholm - Oslo - Köpenhamn - Stockholm!
Det var inga problem att cykla ca 15-22mil per dag och kroppen vande sig. Som "uppvä
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 14:07Fick faktiskt vara frisk resten av säsongen såsom jag önskade. 900 (kvalitets) mil så här långt. Blev en del tävlingar i H40 på linje och tempo. Nästa år ska ribban höjas lite till 🙂
Fick faktiskt vara frisk resten av säsongen såsom jag önskade. 900 (kvalitets) mil så här långt. Blev en del tävlingar i H40 på linje och tempo. Nästa år ska ribban höjas lite till 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 15:25MÅL: Cykla till/från jobbet på mindre än 1 timme (det är bara drygt 25 km - men ca 4 km långa branta stigningar som tar rejält på benen... så egentligen kan man väl säga att målet är att bli snabbare på att cykla i backar).
RESULTAT: 56 min 16 sek dit och
MÅL: Cykla till/från jobbet på mindre än 1 timme (det är bara drygt 25 km - men ca 4 km långa branta stigningar som tar rejält på benen... så egentligen kan man väl säga att målet är att bli snabbare på att cykla i backar).
RESULTAT: 56 min 16 sek dit och
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 20:33"Dags att stämma av hur det gick med årets cykelmål."
Det är ju 10 (9,5) veckor kvar av året 2013!!!
Förra året cyklade jag 750 mil, varav några hundra mil på min 15 kg tunga touringcykel.
I år har jag mest cyklat på min cx och har satt upp som mål att
"Dags att stämma av hur det gick med årets cykelmål."
Det är ju 10 (9,5) veckor kvar av året 2013!!!
Förra året cyklade jag 750 mil, varav några hundra mil på min 15 kg tunga touringcykel.
I år har jag mest cyklat på min cx och har satt upp som mål att
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 20:24VR <10 check! Nåja drog över med 2 min pga punka och inlurad i en "piratdepå". (en klubb hade egna flaggvakter som vinkade in cyklisterna i deras depå före Bankeryd :@)
VR <10 check! Nåja drog över med 2 min pga punka och inlurad i en "piratdepå". (en klubb hade egna flaggvakter som vinkade in cyklisterna i deras depå före Bankeryd :@)
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 02:07Nå hur har det gött då rå?
Jag hade tre mål i år.
1. Köpa en ny och gärna äkligt dyr cykel.
Näpp, ingen ny och dyr cykel än i alla fall. Men än finns det tid kvar
2. Ha det gött när jag cyklar.
Japp det har jag haft. Ffa. När jag cyklade VR utan ett
Nå hur har det gött då rå?
Jag hade tre mål i år.
1. Köpa en ny och gärna äkligt dyr cykel.
Näpp, ingen ny och dyr cykel än i alla fall. Men än finns det tid kvar
2. Ha det gött när jag cyklar.
Japp det har jag haft. Ffa. När jag cyklade VR utan ett