Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 11:55Mål1: Vätternrundan utan draghjälp.
Check. Körde strikt non-drafting från startgrupp 3 hela vägen in i mål. En och annan cyklist bakom mig som var rätt nöjd med att ligga bakom i motvinden ner till Jönköping, sedan var det mest ruskigt ensamt på natten. B
Mål1: Vätternrundan utan draghjälp.
Check. Körde strikt non-drafting från startgrupp 3 hela vägen in i mål. En och annan cyklist bakom mig som var rätt nöjd med att ligga bakom i motvinden ner till Jönköping, sedan var det mest ruskigt ensamt på natten. B
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 10:57VR 2014!
VR 2014!
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 13:58CV2014 Sub 3:30
VR2014 blir ett delmål. Sub 10
Kommer att köra Lida loop också tror jag.
CV2014 Sub 3:30
VR2014 blir ett delmål. Sub 10
Kommer att köra Lida loop också tror jag.
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 21:05H40 linje veterancupen och eventuellt seniorcupen om vi får till ett lag.
H40 linje veterancupen och eventuellt seniorcupen om vi får till ett lag.
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 09:56Mitt mål med cyklingen är att hålla igång kroppen och helt enkelt "må bra!".
Kommer under vintern att köra 2-3 rullpass / vecka á 1 timme. Samt simma (minst 1 timmes-pass) någon gång per vecka. För att vara i god trim när det börjar bli varmt och torra vä
Mitt mål med cyklingen är att hålla igång kroppen och helt enkelt "må bra!".
Kommer under vintern att köra 2-3 rullpass / vecka á 1 timme. Samt simma (minst 1 timmes-pass) någon gång per vecka. För att vara i god trim när det börjar bli varmt och torra vä
Quote from Funbeat user on 9 November 2013, 15:00Bli bättre - bli så bra (snabb) som jag kan bli.
Ny MTB och LVG är redan hemma, redo för 2014.
Det blir nog 7 MTB lopp och 8 LVG lopp (ej vättern).
Bli bättre - bli så bra (snabb) som jag kan bli.
Ny MTB och LVG är redan hemma, redo för 2014.
Det blir nog 7 MTB lopp och 8 LVG lopp (ej vättern).