Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 11:03Sub8 VR utan subgrupp
Sub8 VR utan subgrupp
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 16:05Ha roligt och få ett skadefritt år utan brutna nyckelben, skön cykling i härlig svensk vår och sommarvärme och deltagande i VR, Cykelvasan, Göteborgsgirot och några fler lopp för bara för att det är roligt. 🙂 (H)
Ha roligt och få ett skadefritt år utan brutna nyckelben, skön cykling i härlig svensk vår och sommarvärme och deltagande i VR, Cykelvasan, Göteborgsgirot och några fler lopp för bara för att det är roligt. 🙂 (H)
Quote from Funbeat user on 19 February 2013, 10:31Mitt mål med cyklingen i år är att ha ännu roligare i sadeln än vad jag haft de tidigare åren.
Mitt mål med cyklingen i år är att ha ännu roligare i sadeln än vad jag haft de tidigare åren.
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 16:05BikeFIT & fixa HIM cykeldistans i god tid 🙂
BikeFIT & fixa HIM cykeldistans i god tid 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 17:42Får lägga till "vara frisk" på min lista. Nu har det gått nästan 2 månader där träningen blivit lidande pga operation och följdsjukdomar. Nu får det räcka!
Får lägga till "vara frisk" på min lista. Nu har det gått nästan 2 månader där träningen blivit lidande pga operation och följdsjukdomar. Nu får det räcka!
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 22:32Tja... I år är det väl att överleva Vätternrundan som gäller. Just nu vet jag inte vad jag har gett mig in på. Sämsta tänkbara starttid...
Tja... I år är det väl att överleva Vätternrundan som gäller. Just nu vet jag inte vad jag har gett mig in på. Sämsta tänkbara starttid...
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 02:06Börja i cykelklubb
Bli starkare och växla smartare i uppförsbacke
Div. Motions lopp: Viken runt, Tranrike rundan, Mjörn runt ev halv Vättern.
Börja i cykelklubb
Bli starkare och växla smartare i uppförsbacke
Div. Motions lopp: Viken runt, Tranrike rundan, Mjörn runt ev halv Vättern.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 08:591. Ha roligare än förra året som var otroligt kul!
2. Börja i cykelklubb
3. Åka utomlands för att cykla
4. Delta i motionslopp
1. Ha roligare än förra året som var otroligt kul!
2. Börja i cykelklubb
3. Åka utomlands för att cykla
4. Delta i motionslopp
Quote from Ulrika Ekelund on 4 March 2013, 17:391. Bli starkare
2. 18 mil den 17:e augusti
1. Bli starkare
2. 18 mil den 17:e augusti
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 10:09Lära mig cykla 😉
Lära mig cykla 😉