Quote from Guest on 27 August 2007, 10:16Började undra vilket märkesom är vanligast, när det stod en undersökare utanför Danica-hallen i lördags och undrade vilket märke vi skulle springa med igår ...
Så vilket kör ni på?
Alltid haft den sorten?Själv har jag ett par Asics, skulle köpt ett par
Började undra vilket märkesom är vanligast, när det stod en undersökare utanför Danica-hallen i lördags och undrade vilket märke vi skulle springa med igår ...
Så vilket kör ni på?
Alltid haft den sorten?
Själv har jag ett par Asics, skulle köpt ett par
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 10:26Jag har tre par olika skor för tillfället.
Ett par New Balance för träna utomhus med, lite tjockare sula.
Ett par Nike Air Zoom Elite III för träna utomhus när det ska gå lite snabbare och även för användas på träning (de är lättare än mina vanliga).
Ett
Jag har tre par olika skor för tillfället.
Ett par New Balance för träna utomhus med, lite tjockare sula.
Ett par Nike Air Zoom Elite III för träna utomhus när det ska gå lite snabbare och även för användas på träning (de är lättare än mina vanliga).
Ett
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 10:33Jag har alltid trivts bäst med Asics, både som handbollsko och utesko. Passar min fot och mina förväntningar. Har provat flera Nike, men aldrig känt mig nöjd.
Ha det gott!
Jag har alltid trivts bäst med Asics, både som handbollsko och utesko. Passar min fot och mina förväntningar. Har provat flera Nike, men aldrig känt mig nöjd.
Ha det gott!
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 10:40Har prövat Asics, Soucony, Nike, Reebok och NB. Spelar mindre roll för mig vilket märke, Det kommer ju nya modeller varje år och de som jag tror passar min fot bäst köper jag. (neutral, höga valv samt hyfsat stabil för min sidledsrörelse på hö fot)
Har
Har prövat Asics, Soucony, Nike, Reebok och NB. Spelar mindre roll för mig vilket märke, Det kommer ju nya modeller varje år och de som jag tror passar min fot bäst köper jag. (neutral, höga valv samt hyfsat stabil för min sidledsrörelse på hö fot)
Har
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 10:52Jag har ett par Asics Nimbus 9 (1600 kr) Fick dom rekommenderade på Löplabbet när jag fick knäproblem vid asfaltlöpning i somras.
Jag har ett par Asics Nimbus 9 (1600 kr) Fick dom rekommenderade på Löplabbet när jag fick knäproblem vid asfaltlöpning i somras.
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 10:54Ny här på forumet så jag smyger igång min närvaro med att bidra i denna tråd med mina skor som jag använder för tillfället.
Terränglöpning: Puma Trailfox, VJ Sarva eller Montrail highlander
Distans: Nike Zoom Elite eller Asics flash
Tävling: Asics Noosa
Ny här på forumet så jag smyger igång min närvaro med att bidra i denna tråd med mina skor som jag använder för tillfället.
Terränglöpning: Puma Trailfox, VJ Sarva eller Montrail highlander
Distans: Nike Zoom Elite eller Asics flash
Tävling: Asics Noosa
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 10:57Jag har grymt breda fötter och har märkt att Asics funkar bäst för mig...
Jag har grymt breda fötter och har märkt att Asics funkar bäst för mig...
Quote from Catharina Brattlin on 27 August 2007, 11:01Jag springer i Nike Air Max Moto, också efter rekommendationer av bl a Löplabbet, men även Intersport.
Jag uppgav vikt, hur många mil i veckan jag springer, vanligast förekommande underlag (asfalt) och om jag har/har haft problem med något under löppass
Jag springer i Nike Air Max Moto, också efter rekommendationer av bl a Löplabbet, men även Intersport.
Jag uppgav vikt, hur många mil i veckan jag springer, vanligast förekommande underlag (asfalt) och om jag har/har haft problem med något under löppass
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 11:03Jag föredrar mina New Balance, lagom stora för mina breda fötter och lagom dämpade för mitt tunga steg. Blev rekommenderad NB av Löplabbet i våras när jag köpte mina första löpardojor och de har tjänat mig väl 🙂
Jag föredrar mina New Balance, lagom stora för mina breda fötter och lagom dämpade för mitt tunga steg. Blev rekommenderad NB av Löplabbet i våras när jag köpte mina första löpardojor och de har tjänat mig väl 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2007, 11:06Sen 1991 har jag sprungit på Asics skor och har för närvarande ett par gt2120.
Sen 1991 har jag sprungit på Asics skor och har för närvarande ett par gt2120.