Quote from Elias Engqvist on 14 July 2010, 19:32Numera även Adidas Adizero Tempo
Numera även Adidas Adizero Tempo
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 22:01Har Nike Pegasus. Tror jag är inne på mitt 6-7 par, fungerar perfekt för mig.
Har Nike Pegasus. Tror jag är inne på mitt 6-7 par, fungerar perfekt för mig.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 22:52Salomon
Inov
A3
NewtonChrister kan du berätta lite om Adidas skorna jag är lite sugen på dom, va väger dom? Uppbyggda? va säger du?
(L)
Salomon
Inov
A3
Newton
Christer kan du berätta lite om Adidas skorna jag är lite sugen på dom, va väger dom? Uppbyggda? va säger du?
(L)
Quote from Elias Engqvist on 22 July 2010, 23:02Mycket sköna, c:a 260g, om du ska köpa, dom är ganska smala så man får gå upp en en halv storlek. För mig är det en perfekt långdistanssko!
Mycket sköna, c:a 260g, om du ska köpa, dom är ganska smala så man får gå upp en en halv storlek. För mig är det en perfekt långdistanssko!
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 09:54Fivefingers KSO är det enda jag springer i numera.
Fivefingers KSO är det enda jag springer i numera.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 11:23Asics Kayano (två nummer för stora för långa pass och ultralopp)
Asics 1100-serie (ett nummer för stora för löpband, bana, asfalt)Köper Kayanosarna vartannat år och 1100-ringarna vartannat år. De får följa med både tre och fyra år ibland, som reserv (br
Asics Kayano (två nummer för stora för långa pass och ultralopp)
Asics 1100-serie (ett nummer för stora för löpband, bana, asfalt)
Köper Kayanosarna vartannat år och 1100-ringarna vartannat år. De får följa med både tre och fyra år ibland, som reserv (br
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 11:44Olle - Hade inte microspikes då men däremot så körde jag en hel del på det i vintras i bergen i Colorado, USA...
Olle - Hade inte microspikes då men däremot så körde jag en hel del på det i vintras i bergen i Colorado, USA...